اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مؤتلفه کرمان‌:

عزت ایران در سایه ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان گفت: باور داریم که وحدت، غیرت و سربلندی جمهوری اسلامی در سایه ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

عزت ایران در سایه ولایت فقیه است
احمد‌علی مقدم امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمان با اشاره به ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌های دلیر زنان و مردان است که به ندای رهبر کبیرشان لبیک گفته و تمام وجود خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: مردم در سایه اتحاد، همدلی و وحدت از کیان، عزت و شرف این ملت دفاع و بر سر این پیمان‌ها جان خود را فدا کردند و نهال این انقلاب را با خون پاکشان در دل تاریخ کاشتند.

مقدم ابراز داشت: به برکت همین خون‌های پاک است که می‌بینیم شیطنت‌ها، دشمنی‌ها، دخالت‌های مستکبران بین‌المللی و اجانب داخلی کوچک‌ترین تأثیری را در روند پیشرفت و تعادل جمهوری اسلامی ایران نگذاشته، بلکه بر عکس هر روز این نظام سر بلند‌تر از قبل شده است.

وی اذعان داشت: به طوری که هم‌اکنون‌ به همت این مردم ولایتمدار و دلسوز انقلاب به نقطه‌ای از اوج و اقتدار منطقه‌ای و جهانی رسیده‌ایم.

مقدم گفت: انقلاب ما با داشتن ویژگی‌های بی‌دلیل و ممتاز در تمام‌ عرصه‌ها به ویژه نظامی و دفاعی به قدرت بی‌نظیر در ایستادگی و مقابله با دشمن رسیده و هیچ قدرتی جرأت مقابله با آن را ندارد.

وی بیان داشت: استکبار پس از گذشت 33 سال با آزمایش‌های مکرر ملت ایران را نشناخته، زیرا آنان از ابتدای پیروزی انقلاب تا‌کنون مرتبا ما را تهدید، تحریم و حتی دست به عملیات زده‌اند و از طرفی جنگ را تحمیل کرده‌اند و هر بار شکست سختی خوردند و به سوراخ خود خزیدند. 

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان تصریح کرد: گوش این ملت غیور در این مدت از تهدیدها و تحریم‌ها پر است و شاهد هستیم که هر بار با هر تهدید و یا تحریم آنها را به فرصتی قیمتی برای شکوفایی ایران بدل کرده‌اند، به طوری که اکنون با قاطعیت و افتخار ادعا می‌کنیم‌ که تمام‌ این موفقیت‌ها، توسعه‌ها و پیشرفت‌ها از فرصت‌هایی است که به وسیله تهدید و تحریم به دست آورده‌ایم.        

مقدم بیان داشت: هم‌اکنون ‌در حالی 33 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که به همراه این جشن‌ها، جشن‌های دستاوردها و موفقیت‌های پی‌درپی فرزندان این انقلاب را در همه عرصه‌ها برگزار می‌کنیم.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری در استان کرمان افزود:‌ تمام این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها را مدیون رهنمود‌ها و هدایت رهبر فرزانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ولی‌‌امر مسلمین می‌دانیم.

مقدم تصریح کرد: باور داریم که وحدت، غیرت و سربلندی جمهوری اسلامی در سایه ولایت مطلقه فقیه تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر یادآور خاطره شهیدان به خون خفته‌ای است که فریاد آزادی و آزاد‌مردی آنان ‌امروز از گلوی مظلومان عالم بلند است، افزود: به طوری که پایه‌های ظلم و استبداد را در جهان به لرزه درآورده است‌ و این بیداری اسلامی روز به روز گسترش می‌یابد و نقطه امید همه آزادی‌خواهان جهان است.

مقدم اذعان داشت: سران رژیم‌های فاسد عربی از ابتدای پیروزی انقلاب مقابل ما ایستادند، یکی پس از دیگری سقوط کردند و جالب‌تر آن که جای خود را به اسلام‌گرایان یا دوست‌داران انقلاب اسلامی می‌دهند.

وی خاطر‌نشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های بلند حضرت امام و شهدای گرانقدر و تجدید بیعت با رهبر فرزانه و ولی‌فقیه زمان است.

مقدم گفت: یقین دارم، این مردم ولایتمدار و دلسوز انقلاب با قلبی مالامال از عشق به ایران، اسلام، امام، رهبری و ولایت‌فقیه با حضور خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن حماسه به یاد ماندنی دیگری می‌آفرینند. 

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول