اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

حقوق بشر در آمریکا لگد به زن باردار توسط پلیس است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب با اشاره به وقایع اخیر آمریکا گفت:‌ کشوری که پلیس آن لگد به شکم زن حامله می‌کوبد به دنبال محکوم کردن ایران به عنوان نقض کننده حقوق بشر است.

حقوق بشر در آمریکا لگد به زن باردار توسط پلیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: مساجد و تکایا باید در شان امام حسین (ع) سیاه پوش باشد،‌ عزاداری که در آن طبل و نوازندگی به کار رود حسینی نیست و دور از شان ائمه است.
خطیب جمعه میناب با بیان اینکه در برخی نقاط کشور و شهر میناب عده‌ای در مراسم تعزیه‌خوانی با پوشیدن لباس زنانه در نقش اهل بیت ایفای نقش می‌کنند، افزود: اینگونه مراسمات مناسب امام و یاران و اهل بیت (ع) آن حضرت نیست.
معتمدی‌فر ادامه داد: در تشریح وقایع عاشورا نباید غلو صورت گیرد چراکه مبالغه عظمت خدا را کوچک جلوه می‌دهد و جوانان را از واقعیت‌ها دور می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه برخی مداحان در پرداختن به فضایل امام حسین(ع) به دروغگویی متوسل می‌شوند، اضافه کرد: بسیاری از مداحان از سواد لازم و کافی برخوردار نبوده و فقط با صدای زیبا به دنبال کاسبی و امرار معاش هستند.
امام جمعه میناب ضمن اشاره به پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) بیان داشت: رمز موفقیت و پیروزی بسیج در همین مستضعفین بودن آن است چرا که با گذشت 32 سال از انقلاب اسلامی پاک بی آلایش زندگی کرده و به هیچ چیز دل نبسته است.
وی اظهار داشت: سران بسیج باید مراقب باشند که گروه‌هایی قصد دارند برای تاثیرگذاری در صحنه‌های مهم نظام اقدام به تشکیل بسیج مرفهین کنند.
معتمدی‌فر افزود: گروه‌های انحرافی و غیر انحرافی بدانند که کوچکترین میدانی برای شکل گیری و تاثیر گذاری بسیج مرفهین به آنها داده نخواهد شد و خواب عوامل آن تعبیر نخواهد شد.
وی همچنین بر بکارگیری و جذب نیروهای بسیج در سپاه تاکید کرد.
امام جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر هدف اصلی قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و ابراز داشت: فضای گناه باید برای کسانی که می‌خواهند گناه کنند ناامن باشد.
وی ادامه داد: برای امر به معروف و نهی از منکر همه آحاد جامعه وظیفه دارند از هنجارشکنی جلوگیری کنند.
امام جمعه میناب گفت: موارد منکراتی در این شهر به وجود آمده که منتظر عملکرد و برخود دادگستری استان هستم و در صورت سهل‌انگاری و عملکرد نامناسب به اطلاع مردم می‌رسانم.
معتمدی‌فر ضمن بیان وقایع اخیر در آمریکا گفت: کشوری که پلیس آن لگد به شکم زن حامله می‌کوبد به دنبال محکوم کردن ایران به عنوان نقض کننده حقوق بشر است.
وی تصریح کرد: ملت ایران به راه امام و مقام معظم رهبری معتقد و تا پیاده کردن اصل اسلام در جهان از خواسته خود کوتاه نخواهد آمد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول