اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه صورت گرفت؛

خلیج فارس را با کوچک‌ترین تهدید دشمن به جهنم تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: خلیج فارس را با کوچک‌ترین تهدید دشمن به جهنم تبدیل می‌کنیم.

خلیج فارس را با کوچک‌ترین تهدید دشمن به جهنم تبدیل می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان رهبری در مورد بانوان، بیان داشت: جامعه باید این فرمایشات و توصیه‌ها را به صورت جدی به کار ببندد.
وی با بیان این که اشتغال بانوان جامعه از منظر رهبر فرزانه انقلاب، نباید مانع انجام و یا عقب ماندن امور اساسی خانه و آسیب رساندن به کانون گرم خانواده شود افزود: در فعالیت شغلی بانوان باید مسئله محرم و نامحرمی نیز رعایت شود.
معتمدی‌فر اظهار داشت: در اسلام به نظام خانه و خانواده توجه اکید شده و حضور زن در خانه می‌تواند در قوام بخشی آن کمک فراوانی کند.
وی افزود: قدردانی از زنان موفق و نیز قدرشناسی از بانوانی که می‌توانند با حضور در فعالیت‌های اجتماعی و کار مفید واقع شوند اما در خانه مشغول به تربیت فرزند و ساماندهی امور محوله هستند موضعی است که باید مدنظر قرار گیرد.
خطیب جمعه میناب فرمایشات رهبر انقلاب را کاربردی خواند و از دستگاه‌هایی نظیر کمیسیون امور بانوان فرمانداری خواست تا برای پیاده و عملی کردن آن برنامه‌ریزی مناسب کنند.
امام جمعه میناب در ادامه با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این که هرمزگان کمترین رقم نامزدها را داراست نه از بی رغبتی مردم است چرا که مردم هرمزگان و میناب و دیگر نقاط استان همیشه همراه با دیگر نقاط کشور در صحنه‌ها حضور پر رنگ داشته‌اند.
وی بیان داشت: نبود قدرت ریسک در بین مردم به دلیل وجود لایه‌های مخفی که آن هم نیاز به کارشناسی دارد یکی از دلایل این حضور کم نامزدها است.
معتمدی‌فر افزود: بسیاری از باسوادان و سرمایه‌گذاران مینابی به دلیل نبود شرایط مناسب در این شهر میناب را ترک و به مرکز استان نقل مکان کرده‌اند.
وی با بیان این مطلب که بسیاری از پذیرش پست‌های مدیریتی در میناب وحشت دارند گفت: وجود فضای تخریب در هرمزگان و میناب را می‌توان از دلایل دیگر نام برد که باید زمینه‌ای ایجاد شود تا افراد با جرات بیشتر وارد عرصه شوند.
وی در ادامه اضافه کرد: مسئولان اجرایی و نظارتی انتخابات باید با رعایت بی طرفی، حفظ اسرار کاندیداها تا زمان مقرر و عدم استفاده از امکانات دولتی توسط نامزدها و طرفدارانشان، در راستای برگزاری انتخابات سالم و با شکوه تلاش کنند.
وی افزود: افرادی که به عنوان کاندیدا وارد شده‌اند باید در دفاع از انقلاب، امام و آرمان‌های امام، رهبری و ولایت و محرومان و ارزش‌ها قاطع، صریح و بی‌لکنت باشند و با برنامه‌های قابل قبول وارد شوند و از دادن قول‌های غیر‌معقول به مردم خودداری کنند.
معتمدی‌فر اظهار داشت: در زمان تبلیغ کسی از ولی فقیه برای خود خرج نکند چرا که حمایت از رهبری و در خط ولایت بودن تکلیف همه است و امروز به فضل الهی ولی فقیه محبوب‌ترین حاکمیت در سطح دنیا است.
وی ادامه داد: کاندیداها نباید از عدم اطلاع مردم از بعضی قوانین و سوء استفاده از احساسات مردم برای خود رای جمع کنند.
خطیب جمعه میناب با بیان این که افراد نامزد برای نمایندگی نباید در مقابل جریان فتنه و انحرافی ساکت و کاسب باشند گفت: نماینده مردم میناب باید مردانه در مقابل این دو جریان بایستد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از وضعیت بازار سکه و ارز ابراز داشت: تا سه ماه دیگر سال جهاد اقتصادی به پایان می‌رسد اما مسئولان این شعار پر محتوا را فراموش کرده‌اند.
امام جمعه میناب افزود: بانک مرکزی مثل یک صرافی تنزل پیدا کرده و وعده‌های رئیس آن هم هیچ وقت عملی نشد.
امام جمعه میناب در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به مانور ارتش در خلیج فارس، این مانور را اوج عظمت قوای نظامی عنوان کرد و گفت: اگر خلیج فارس و دریای عمان به جای فایده تهدیدی را متوجه کشور کند آن را به آتش خواهیم کشید.
انتهای پیام/ط4000/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول