اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

مسئولان مواضع خود را با جریان انحرافی مشخص کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: مسئولان در هر رده‌ای که هستند باید از طریق رسانه‌ها موضع و برائت خود را از جریان انحرافی مشخص و اعلام کنند.

مسئولان مواضع خود را با جریان انحرافی مشخص کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین میرزا حسین معتمدی‌فر در جمع معتمدان این شهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مسئولان نظام اظهار داشت: اصرار رهبر انقلاب بر این است که دولت باید پای شعارهای انقلاب ایستادگی کند.
وی افزود: مسئولان باید از دامن زدن به حاشیه‌ها پرهیز کنند و وقت خود را تنها به خدمت کردن به مردم سپری کنند.
امام جمعه میناب ادامه داد: مردم ایران به ارزش‌ها رای داده‌اند و خواسته مردم و امت حزب‌الله این است که رئیس جمهور از طریق صدا و سیما اعلام کند که با جریان انحرافی و مشایی هیچ نسبت و ارتباطی ندارد.
این مسئول افزود: نباید در کشور عده‌ای به ویژه خواری و برخی به رانت خواری مشغول باشند.
امام جمعه میناب اظهار داشت: دولت باید با معضلاتی که سب تعدی به حقوق مردم می‌شود مبارزه کند.
معتمدی‌فر ضمن تاکید بر توجه و نظارت بر بانک‌ها افزود: چرا کسانی در کشور برای چندمین بار وام مسکن دریافت می‌کنند در حالی که عده‌ای برای دریافت وام‌های کوچک در بانک‌ها سرگردان می‌شوند.
وی با بیان اینکه عملکرد بانک‌ها اکنون به گونه‌ای شده که بسیاری از عقود اسلامی آلوده به ربا شده است، سیستم بانکی را بیمار خواند و با انتقاد از موضوعی که وی ساخت و سازهایی که توسط بانک‌ها در کشور صورت می‌گیرد ابراز داشت: احداث این بناها و ساختمان‌ها باید با اصول باشد و از صرف هزینه‌های اضافی و حیف و میل کردن سرمایه‌های مردم جلوگیری به عمل آورد.
وی در ادامه با تشریح وضعیت کشور لیبی گفت: در لیبی اتفاق خطرناکی در حال وقوع است و آن سرقت انقلاب مردم این کشور است.
امام جمعه میناب افزود: در لیبی سه گروه انقلابیون، شورای انتقالی و غرب فعالیت می‌کنند.
وی افزود: غرب مهمان ناخوانده‌ای است که بر سفره لیبی افتاده و هدفش هم چپاول و سرقت نفت، حفظ پایگاه در خاورمیانه، حذف چهره‌های انقلابی و سلطه بر آفریقاست.
معتمدی‌فر همچنین پیشرفت‌های کشور ایران را مرهون تلاش‌های جوانان دانست و افزود: جوانان امروز در کشور در تمام زمینه‌ها سرآمد و نسبت به جوانان اوایل انقلاب از عقلانیت بیشتری برخوردار هستند.
وی با اشاره به دیدارهای رهبر انقلاب با اقشار مختلف مردم در طول ماه مبارک رمضان گفت: وقتی رهبری نظام با تمام مشغله کاری، برای تمام طیف‌ها و اقشار وقت می‌گذارند و حرف‌های آنان را گوش می‌دهد مسئولان دیگر حق ندارند برای حل مشکلات مردم و شنیدن حرف‌های آنان بگویند که وقت ندارند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول