اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

نباید مردم در پیچ و خم کارها و خدمات فراموش شوند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان میناب گفت: نباید مردم در پیچ و خم کارها و خدمات فراموش شوند زیرا سفارش بنیانگذار انقلاب همواره بر توجه به مردم و همراهی مسئولان با آنان بود.

نباید مردم در پیچ و خم کارها و خدمات فراموش شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت‌الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر بعد از ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی میناب، اظهار داشت داشت: تفاوت شهید رجایی با سایرین در این بود که رجایی اسلامی برآمده از امتحانات و آزمون‌های الهی داشت.
وی افزود: رجایی اسلام خود را با شلاق خوردن و شکنجه دیدن حفظ کرد.
امام جمعه میناب شهید باهنر را انسانی وارسته، با درایت و به دور از تعلقات دنیوی معرفی کرد و بیان داشت: رجایی و باهنر در استکبار ستیزی بی‌همتا هستند.
معتمدی‌فر ادامه داد: انقلاب اسلامی آنقدر بزرگ است که اگر کسانی همانند رجایی، باهنر، مطهری و بهشتی برای حفظ، تثبیت و تداوم آن فدا می‌شوند ملت متأثر می‌شود اما متأسف نیست بلکه به وجود چنین شخصیت‌هایی به خود می‌بالد و افتخار می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به روایتی از مولای متقیان، بیداری را از رمز و زمینه ماندگاری هر نظامی دانست و تصریح کرد: برای حفظ و حراست یک سیستم و امورات آن نیاز به هوشیاری است و مسئولان باید بیداری را به عنوان خط مشی کاری خود داشته باشند.
این مسئول ابراز داشت: بیداری عامل حفظ نظام است و در نظام اسلامی باید با چشمان باز خدمت کرد.
وی افزود: در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب همواره چشمان بینای امام راحل و رهبر معظم انقلاب حافظ نظام بوده است.
امام جمعه میناب با تشریح وقایع زمان پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد: تمام امور و برنامه‌ها باید با واقع‌نگری و آینده‌نگری دنبال شود.
معتمدی‌فر اضافه کرد: با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که علیه نظام صورت گرفت نه تنها خدشه‌ای به آن وارد نشده بلکه سبب رشد و ترقی نظام شکوهمند انقلاب نیز شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود فاصله گرفتن مسئولان از مردم را نوعی تهدید برشمرد و اضافه کرد: نباید مردم در پیچ و خم کارها و خدمات فراموش شوند زیرا سفارش بنیانگذار انقلاب همواره بر توجه به مردم و همراهی مسئولان با آنان بود و اکنون نیز خواسته رهبر انقلاب بر همین است.
امام جمعه میناب بیان داشت: رجایی و باهنر به لحاظ مردمی بودن و ارتباط نزدیک با مردم در قلب ملت همواره جای دارند.
معتمدی‌فر ابراز داشت: امام خمینی (ره) همواره مردم را صاحب نظام و انقلاب می‌دانست و صداقت با مردم از ویژگی‌های بارز امام بود که مسئولان نیز باید از آن بی‌بهره نباشند زیرا تفکر اسلامی خواهان صادق بودن با مردم است.
وی وجود توازن در همه زمینه‌ها را نیاز اساسی هر کشور خواند و افزود: نبود توازن در هر نظامی سبب سستی آن تشکیلات می‌شود و بسیاری از کشورهایی که اکنون با خطرات جدی مواجه هستند علت آن نداشتن توازن در امور است.
معتمدی‌فر بیان داشت: شهرستان میناب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوانی برخوردار است که توجه به آن زندگی مردم را رونق می‌بخشد.
این مسئول با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه‌کاره در میناب گفت: روند کند پروژه‌هایی مانند استخر شنا و به طول انجامیدن مطالبات مردم سبب دلسردی آنان می‌شود.
وی بر افزایش امکانات رفاهی مردم تأکید کرد و افزود: خدمات‌رسانی به مردم باید به موقع صورت گیرد و جایی که پای حق مردم در میان است سکوت جایز نیست.
معتمدی‌فر ضمن اشاره به فرصت‌های شغلی ایجاد شده در میناب ابراز داشت: در میناب باید با راه‌اندازی صنایع تبدیلی اشتغالزایی عمده صورت گیرد چراکه ماندگاری آن بیشتر است و تعداد بیشتری را نیز مشغول به کار می‌کند.
فرماندار میناب نیز در ادامه با ارائه گزارشی از برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: در هفته دولت به همت مدیران 90 پروژه عمرانی به بهره‌برداری می‌رسد.
مسعود قانعی‌فرد افزود: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی بیان داشت: در هفته دولت سال گذشته 60 پروژه با اعتبار 17 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
فرماندار میناب با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام گفت: باید به مسایل نگاه واقع بینانه داشت و نقاط و قوت را با یکدیگر دید.
قانعی‌فرد در پایان افزود: ملت ایران در مقابل همه تهدیدات دشمنان ایستاده و دشمنان را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشته است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول