اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ساخت زمین‌های‌ ورزشی در 6 روستای گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملیات اجرایی ساخت زمین‌های ورزشی در شش روستای گچساران آغاز شده است.

ساخت زمین‌های‌ ورزشی در 6 روستای گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران محمد شفیعی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه گچساران اظهار کرد: توجه به ورزش قهرمانی سبب توسعه جوامع به ویژه کسب موفقیت‌ها شده و به احیای غرور ملی نیز کمک می‌کند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح پیشرفت و توسعه ورزش در گچساران افزود: سیاست گذاری و توجهات ویژه دولت های نهم و دهم در امر ورزش سبب متحول شدن فضای ورزشی در این شهرستان شده است.

شفیعی با اشاره به ادامه روند برنامه‌ریزی برای توسعه هرچه بیشتر ورزش گچساران تصریح کرد: پیشرفت‌های موجود در زمینه ورزش گچساران به معنای توقف توجه دولت و‌‌ مسئولان ورزش به مطالبات و نیازهای این شهرستان نیست.

وی سرانه فضای ورزشی گچساران را قبل از انقلاب چهار ‌سانتی‌متر مربع عنوان کرد و گفت: سرانه فضای  ورزشی این شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و توجه ویژه دولت به 34 سانتی‌متر مربع افزایش پیدا کرد.

* افزایش سرانه فضای ورزشی گچساران به یک متر مربع

این مقام ورزشی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: با توجه به سیاست‌های عدالت‌محورانه دولت‌های نهم و دهم در امر ورزش، سرانه فضای ورزشی گچساران در سال 90 به 94 سانتی‌متر مربع افزایش پیدا کرد.

شفیعی ابراز داشت: با بهره‌برداری از هشت زمین ورزشی‌ تا پایان خرداد 91 سرانه فضای ورزشی در گچساران به یک متر مربع می‌رسد.

وی از آغاز به کار احداث شش زمین ورزشی در روستاهای گچساران خبر داد و بیان داشت: زمین‌های ورزشی مورد نظر در شش روستای چهار‌بیشه علیا، ده جلیل، امام‌زاده جعفر(ع)، سر‌بیشه، سعادت‌آباد و آرو در دست احداث است.

شفیعی هزینه ساخت هر زمین ورزشی برای این روستاها را افزون بر 500 میلیون ریال برای هر روستا عنوان کرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای آب‌شیرین گچساران خبر داد.

شفیعی بیان داشت: سالن چند منظوره ورزشی روستای آب‌شیرین گچساران با هزینه اولیه یک میلیارد ریال در دست ساخت است.

* برگزاری مسابقات ورزشی در مساجد گچساران

وی با نقل سخنی از امام راحل، ورزش را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف متعالی دانست و افزود: سازمان ورزش و جوانان در کنار توسعه زیر ساخت‌های ورزشی اقدام به برگزاری و توسعه ورزش‌های همگانی در مناسبت‌های مختلف کرده است.

شفیعی از برگزاری مسابقات مساجد در گچساران خبر داد و ابراز داشت: با توجه به وجود 39 مسجد در گچساران، اداره‌ کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی برگزاری مسابقات مساجد در این شهرستان را دارد.

وی هدف از برگزاری این مسابقات را حمایت و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب جوانان به ورزش و اهداف متعالی ورزش عنوان کرد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول