اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عرضه دوره 15 جلدی آموزش ورزش در نمایشگاه کتاب استان قم

خبرگزاری فارس: انتشارات آیینه دانش مجموعه‌ 15 جلدی شامل آموزش رشته‌های گوناگون ورزشی را در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه کرده است.

عرضه دوره 15 جلدی آموزش ورزش در نمایشگاه کتاب استان قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه انتشارات آیینه دانش با بیش از 140 عنوان کتاب شامل 30 عنوان اثر چاپ نخست در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم دایر شده است.

مجموعه «همراه با کامپیوتر» با 12 عنوان مختلف در زمینه سخت‌افزار و نرم‌افزار از جمله کتاب‌هایی است که در غرفه این ناشر به چشم می‌خورد و علاوه بر این مجموعه 32 جلدی آشپزی نوین نیز که توسط انتشارات آیینه دانش منتشر شده، می‌تواند انتخاب بسیاری از علاقمندان به آشپزی باشد.

روانشناسی و علوم تربیتی بخش دیگری از موضوع کتاب‌های این ناشر را به خود اختصاص می‌دهد و در این زمینه‌ می‌توان به کتاب‌هایی چون «روابط مادر و دختر»، «روابط مادر و پسر» و «راز مردان و زنان» اشاره کرد.

مجموعه 30 جلدی کتاب‌های پزشکی بریتانیا نیز از سری کتاب‌های علوم پزشکی هستند که انتشارات آیینه دانش آن را در اختیار عموم بازدیدکنندگان از هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم قرار داده است ضمن اینکه علاقمندان به ورزش نیز می‌توانند دوره 15 جلدی آموزش رشته‌های گوناگون ورزشی را نیز از غرفه این ناشر تهیه کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول