اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 2 واحد ورزشی و آموزشی در مهربان

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام الله دهه فجر و در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان سراب بهره‌برداری از دو واحد آموزشی و ورزشی توسط اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان آغاز شد.

بهره‌برداری از 2 واحد ورزشی و آموزشی در مهربان

به گزارش خبرگزاری فارس از مهربان، صبح امروز همزمان با ایام الله دهه فجر و در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان سراب یک باب سالن ورزشی دخترانه و یک باب واحد آموزشی توسط اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

جعفر حسن‌پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان در این مراسم گفت: سالن ورزشی الزهرا (س) مهربان در زمینی به مساحت 2 هزار و 200 مترمربع با زیربنایی بالغ بر 770 مترمربع در مدت 11ماه احداث شده است.

وی افزود: برای احداث سالن ورزشی الزهرا (س) مهربان 4 میلیارد 130 میلیون ریال هزینه شده است که 80 میلیون ریال آن برای نصب تجهیزات و انشعابات و 4 میلیارد 50 میلیون ریال آن برای احداث سالن هزینه شده است که با توجه قیمت تمام شده هر مترمربع 4 میلیون 370 میلیون ریال در مجموع رضایت بخش است.

رئیس آموزش و پرورش منطقه مهربان با اشاره به نبود امکانات ورزشی برای دانش‌آموزان دختر در مهربان اظهار امیدواری کرد، با بهره‌برداری از این سالن ورزشی، بخشی از کمبودهای امکانات ورزشی دانش‌آموزان دختر در منطقه مهربان جبران شود.

بهره‌برداری از مدرسه 6  کلاسه روستای آلان

حسن‌پور رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه مهربان مدرسه 6 کلاسه حضرت سکینه (ع) روستای آلان در زمینی به مساحت یک هزار و 116 متر مربع با زیربنایی بالغ بر 700 مترمربع در مدت 14 ماه احداث شده است.

وی افزود: برای احداث مدرسه شش کلاسه حضرت سکینه (ع) روستای "آلان" در مجموع 4 میلیارد 100 میلیون ریال هزینه شده است. 

رئیس آموزش و پرورش منطقه مهربان طول دیوارکشی این مدرسه را 156 متر و ساختمان سرایداری را 73 متر مربع عنوان کرد و افزود: در جریان احداث مدرسه شش کلاسه روستای "آلان" سرویس‌های بهداشتی نیز در زیربنایی به مساحت 63 مترمربع احداث شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول