اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان البرز:

تنها 5 رشته ورزشی برای ناشنوایان البرز فعال است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان البرز گفت: از مجموع 27 رشته ورزشی دایر در کشور تنها پنج رشته در استان البرز فعال است که تلاش می‌کنیم آنها را ارتقاء دهیم.

تنها 5 رشته ورزشی برای ناشنوایان البرز فعال است

قباد وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: فعال‌سازی رشته‌های مختلف در دستور کار هیئت قرار دارد لذا به سمتی می‌رویم تا ظرفیت خود را به ظرفیت کشور نزدیک کنیم و تعداد رشته‌های خود را فعال سازیم.

وزیری به مقام‌های کسب شده ناشنوایان استان در سطح کشور اشاره کرد و گفت: در سال 1390 براساس تقویم اعلامی فدراسیون، تیم‌های خود را در رشته‌هایی که فعال بودند به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کردیم  که حاصل آن مقام سومی در کشتی و دومی والیبال بوده که قابل قبول است.

* تلاش برای ایجاد مرکز تخصصی ورزش ناشنوایان

وی از راه‌اندازی مرکز اختصاصی ورزش ناشنوایان در استان البرز خبر داد و گفت: در این ارتباط رایزنی‌هایی با اداره‌کل ورزش استان داشته‌ایم و درخواست سالن کرده‌ایم که امیدواریم با آن موافقت شود تا ورزشکاران ناشنوای سطح استان با شرایط مساعدتری به ورزش بپردازند و ما بتوانیم با امکانات بیشتر در مسیر فعال‌سازی رشته‌های ورزشی گام برداریم.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول