اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌به دنبال شکستن رکورد ‌پطروسیان نیستیم

پورغلامی: چمن ورزشگاه تختی آبادان بلند است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: چمن ورزشگاه تختی آبادان بلند بوده و در بازی فردا برای دو تیم صنعت نفت و ملوان ایجاد مشکل می‌کند.

پورغلامی: چمن ورزشگاه تختی آبادان بلند است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، فرهاد پورغلامی عصر امروز در نشست خبری پیش از مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان و ملوان بندرانزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاریخ نشان داده که مسابقه دو تیم نفت آبادان و ملوان بندرانزلی همواره جذاب از آب درآمده است.

وی اضافه کرد: برای کسب هر سه امتیاز مسابقه به آبادان آمده تا شرایط خود را در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر ایران بهبود بخشیده و تمام تلاش خود را برای کسب این مهم به کار می‌بندیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به وضعیت آمادگی بازیکنان خود برای مسابقه مقابل صنعت نفت آبادان عنوان کرد: سعید سالارزاده و سعید یوسف زاده؛ دو بازیکن محروم ما در بازی فردا به شماررفته و هادی عزیزی و امین حاج محمدی را نیز به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

وی در ادامه وضعیت چمن ورزشگاه تختی آبادان را نامناسب خواند و خاطرنشان کرد: به عقیده من چمن این ورزشگاه بلند بوده و این وضعیت برای هر دو تیم صنعت نفت و ملوان ایجاد مشکل می‌کند.

پورغلامی تصریح کرد: با توجه به این موضوع که عصر امروز مسابقه دو تیم نفت نوین آبادان و چوکای تالش در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شده، کیفیت این زمین برای مسابقه فردا افت داشته است.

وی همچنین از رکورد گل نخوردن دروازه‌بان تیم خود گفت واضافه کرد: خوشحال هستیم که علی حسنی صفت در شش مسابقه اخیر ملوان گلی را دریافت نکرده ولی ما در بازی فردا به دنبال شکستن رکورد آرمناک پطروسیان نبوده و تمرکز خود را به اصل بازی اختصاص می دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در پایان افزود: امیدوار هستیم که با تلاش مسئولان و مدیریت باشگاه، مشکلات مالی خانواده ملوان حل شود.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهار مسابقات لیگ برتر ایران از ساعت 16 فردا در ورزشگاه تختی آبادان میزبان ملوان بندرانزلی است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول