اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران:

استقبال مردم از کتاب در قالب هویتی جمعی است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه خواهران گفت: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب فرصتی برای ابراز اشتیاق و استقبال مردم از کتاب در قالب هویتی جمعی است.

استقبال مردم از کتاب در قالب هویتی جمعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب استان قم اظهار کرد: بازار کتاب در قم هیچ‌گاه اشباع نخواهد شد زیرا قم ظرفیت بالایی از نظر فرهنگی و اجتماعی دارد.

وی با اشاره به وجود عناصر فرهنگی بسیار در قم افزود: حضور قشر عظیمی از طلاب، روحانیون، دانشجویان، فرهنگیان و سایر افراد موجب می‌شود که قم شهری فرهنگی و مذهبی بوده و ظرفیت‌هایی بالایی در این شهر وجود داشته باشد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: خانواده‌های این افراد نیز به دلیل حضور در فضای فرهنگی،‌ زمینه بالایی در این زمینه داشته و علاقمند به کتاب و کتابخوانی هستند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت بالای مردم قم گفت: سطح فکری مردم قم بالا بوده و تمام اقشار مردم این شهر با مسائل علمی و فرهنگی آشنا هستند.

جمشیدی برپایی نمایشگاه‌های کتاب را فرصتی برای ابراز اشتیاق و استقبال مردم از کتاب در قالب هویتی جمعی دانست و افزود: این اماکن مانند کتابخانه‌ها موجب جلب نظر اقشار مختلف جامعه می‌شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران محتوای عرضه شده در این نمایشگاه را خوب توصیف کرد و گفت: امکان ارتقا سطح کیفی محصولات نیز وجود دارد زیرا برخی آثار ناشران تخصصی که در این نمایشگاه حضور نداشته قابلیت عرضه را داشته و موجب جذب مخاطبین بیشتری می‌شدند.

وی اظهار کرد: استان قم به دلیل ظرفیت‌های بالایی فرهنگی و دینی نیازمند احداث نمایشگاه دائمی کتاب است زیرا این شهر محل رجوع جهانی بوده و می‌تواند نیاز جهان اسلام را از نظر محتوای فکری تامین کند.

انتهای پیام/‌‌ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول