اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

تعداد کتابخانه‌های ساری دو برابر شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ساری گفت: در سال‌های اخیر تعداد کتابخانه‌های ساری دو برابر شده است.

تعداد کتابخانه‌های ساری دو برابر شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از هشتمین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه امسال بسیار پربارتر از سال‌های گذشته بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 400 ناشر در نمایشگاه هشتم گفت: رهبر معظم انقلاب هم بر ترویج فرهنگ مطالعه تاکید دارند.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه برای گسترش فرهنگ مطالعه باید از پایین‌ترین مقطع و سنین پایین‌تر شروع کنیم، ادامه داد: خانواده‌ها مقداری از هزینه روزمرگی کاسته و به خرید کتاب اختصاص دهند تا کتاب در سبد روزانه خانوار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برخی مطالعه نشریات و روزنامه را هم به حساب مطالعه کتاب می‌گذارند، تصریح کرد: مطالعه کتاب و روزنامه را از یکدیگر تفکیک نمی‌کنند.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه گروه‌ها و نهادهای فرهنگی باید هم فکری داشته و در این بخش کار کنند، گفت: دولت هم در این بخش خوب کار کرده است.

وی یادآور شد: در گذشته ساری فقط شش کتابخانه داشت و امروز به 12 کتابخانه افزایش یافته است.

فرماندار ساری با بیان اینکه کارگروه کتابخانه به صورت مستمر تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: کتابخانه‌ها باید با تکنولوژی روز آماده استفاده شوند.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ پژوهش باید در بین دانش‌آموزان نهادینه شود و به سمت کتاب بروند، اظهار داشت: گنجه کتاب در آینده در فرمانداری ساری راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار ساری ادامه داد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند از برنامه‌های حرکت آفرین است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در این دو برنامه می‌تواند مشتی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب باشد، گفت: تحریم دشمن علیه جمهوری اسلامی کار تازه‌ای نیست و از ابتدای انقلاب وجود داشته است.

حسینی‌نژاد با اعلام تایید دو نفر دیگر از کاندیداهای شهرستان ساری، بیان داشت: آمارها هنوز نهایی نیست و آمار نهایی توسط شورای نگهبان اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دهه‌فجر انقلاب اسلامی 96 پروژه در شهرستان ساری با 111 میلیارد تومان اعتبار  و اشتغالزایی برای 340 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول