اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات دارالحدیث صورت گرفت

عرضه ده‌ها عنوان دانش‌نامه دینی در نمایشگاه کتاب استان قم

خبرگزاری فارس: انتشارات دارالحدیث اقدام به عرضه ده‌ها عنوان مجموعه دانش‌نامه‌های دینی و مذهبی در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم کرده است.

عرضه ده‌ها عنوان دانش‌نامه دینی در نمایشگاه کتاب استان قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم،این ناشر مجموعه ارزشمند «میزان‌الحکمه» را در 14 جلد و منتخب آن را نیز در قالب یک جلد در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب قم قرار داده است و علاوه بر آن عموم علاقمندان می‌توانند مجموعه 14 جلدی «دانش‌نامه امام حسین(ع)» را نیز از این غرفه تهیه کنند.

«دانش‌نامه امام علی(ع)» در 14 جلد و 16 جلد از دانش‌نامه «قرآن و حدیث» از دیگر مجموعه‌های فاخری است که پس از سال‌ها تحقیق و بررسی توسط محققان این مرکز در سال جاری به چاپ رسیده و در اختیار پژوهشگران علوم دینی قرار گرفته است.

«موسوعه معارف» در قالب مجموعه‌ای 10 جلدی و «موسوعه امام حسین(ع)» در 9 جلد نیز در غرفه انتشارات دارالحدیث به چشم می‌خورد.

«حکمت‌نامه پیامبر» و «دانش‌نامه احادیث» نیز از جمله آثاری هستند که علاقمندان می‌توانند آنها را از این غرفه تهیه کنند.

موضوعات تاریخی بخش دیگری از فعالیت‌های انتشارات دارالحدیث را تشکیل می‌دهد. کتاب‌هایی با عناوین «اخباری‌گری» و «تاریخ عقاید مسلمانان» از جمله این آثار هستند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول