اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی مازندران:

250 کلانتری و پاسگاه مازندران کتابخانه دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: 250 کلانتری و پاسگاه مازندران کتابخانه دارند.

250 کلانتری و پاسگاه مازندران کتابخانه دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از هشتمین نمایشگاه کتاب مازندران در ساری، علیرضا مسکنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 250 مکان وابسته به نیروی انتظامی اعم از کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها داریم که همه آنها کتابخانه دارند، اظهار کرد: این کتابخانه‌ها از 100 تا 2 هزار جلد کتاب دارند.

مسکنی با اشاره به اینکه هر شش ماه کتاب این کتابخانه‌ها تجدید می‌شوند، ادامه داد: هزاران جلد کتاب در نیروی انتظامی مازندران داریم که در دسترس کارکنان است.

وی با بیان اینکه واحد تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی هم کارهای پژوهشی ناجا را دنبال می‌کند، گفت: دفتر مطالعات و تحقیقات ناجا در استان‌ها تشکیل شده و از نظر تخصصی مسائل مربوط به کتاب را دنبال می‌کند.

مسکنی یادآور شد: در بنیاد تعاون ناجا هم واحد فرهنگی و آموزشی داریم که با موسسات آموزشی شناخته شده قرارداد دارد و کارکنان ناجا و فرزندان آنها از این مراکز استفاده کرده و از تخفیف‌های 90 درصدی بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع چهار واحد در نیروی انتظامی در بخش کتاب و کتابخوانی اقدامات موثر دارند.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های تخصصی، کودک و نوجوان و کتاب‌های بخش جوان در نمایشگاه به خوبی عرضه شده، تصریح کرد: قشر دانشجو و دانش‌آموز می‌توانند از فرصت یک هفته‌ای  و تخفیف‌های نمایشگاه کتاب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فرصت یک هفته‌ای برای برگزاری نمایشگاه کتاب کم است و این زمان باید به دو هفته افزایش یابد، بیان داشت: با وجود هوای نامساعد جوی استقبال خوبی از نمایشگاه شده است.

مسکنی با اشاره به اینکه دو ساعت از نمایشگاه بازدید کرده و بهره بردم، گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی تمام مسائل فرهنگی و روابط عمومی را بر عهده دارد و علاوه بر آن مجموعه عقیدتی سیاسی هم در جهت مسائل فرهنگی و به ویژه بحث کتاب اقدامات خوبی انجام می‌دهد.

انتهای‌پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول