اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران:

نمایشگاه کتاب مازندران تمدید نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران گفت: با وجود استقبال و در خواست مردم، مدت برگزاری نمایشگاه کتاب تمدید نمی‌شود.

نمایشگاه کتاب مازندران تمدید نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران در ساری، عین‌الله فلاح عصر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب مازندران در جمع خبرنگاران گفت: گروه‌های مختلف مردم، مسئولان، فرمانداران و ائمه جمعه بازدید گسترده‌ای از نمایشگاه کتاب داشتند.

وی ادامه داد: با وجود اوضاع نامساعد جوی و بارش شدید باران، مردم استقبال بی‌نظیری از نمایشگاه کتاب داشتند.

فلاح با اشاره به اینکه سقف بن کتاب در سال گذشته 350 میلیون تومان بود و امسال به 430 میلیون تومان افزایش یافت، تصریح کرد: با توجه به استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه کتاب، باید برای سال آینده تمهیداتی برای افزایش سقف ریالی بن در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه حضور این اندازه از جمعیت را در نمایشگاه کتاب پیش‌بینی نکرده بودیم، یادآور شد: مردم و مسئولان تقاضای تمدید زمان برگزاری نمایشگاه کتاب را داشتند که این امر ممکن نیست.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: استقبال گسترده از نمایشگاه کتاب، وظیفه ما را در سال‌های آینده سنگین‌تر می‌کند.

فلاح با اشاره به اینکه مردم مازندران کتاب دوست هستند، اظهار داشت: امروز با وجود بارش شدید باران و توفانی بودن هوا حضور گسترده مردم را در نمایشگاه شاهد بودیم.

وی یادآور شد: حرکت مردم ما را وادار کرد تا هم اعتبار نمایشگاه سال آینده را افزایش دهیم و هم فضای نمایشگاهی که مورد نظر مسئولان است را هم به نتیجه برسانیم.

فلاح در مورد کتاب‌های به فروش رفته در نمایشگاه خاطرنشان کرد: کتاب‌های فروش رفته در نمایشگاه به ترتیب در حوزه دین، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی بوده است.

هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران فردا در ساری به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول