اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

جامعه امروز نیازمند اندیشه‌های امام خمینی(ره) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: جامعه امروز بیش از گذشته نیازمند افکار و اندیشه‌های امام خمینی(ره) است.

جامعه امروز نیازمند اندیشه‌های امام خمینی(ره) است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان میاندوآب اظهار داشت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که با رشادت و دلاوری جان خود را برای استقرار اسلام و قرآن فدا کردند و در نهایت نظام مقدس جمهوری اسلامی به ثمر رسید.

وی افزود: تجلیل از مقام والای شهدای انقلاب اسلامی، تداوم انقلاب و راه حضرت امام خمینی (ره) تنها راه پیروزی و موفقیت مردم ایران در دهه‌های آینده است.

قهرمانی ماندگاری نام امام خمینی(ره) را مورد اشاره قرار داد و گفت: امام خمینی(ره) رهبری آگاه، دانشمند، مدیر و مدبر بود و ایمان و خلوص نیت ایشان سبب شد تا سخنانش در دل‌های مردم تاثیر بگذارد.

وی تصریح کرد: امام با پشتیبانی مردم توانست رژیم شاهنشاهی و وابسته به استکبار جهانی را از قدرت ساقط کند و جمهوری اسلامی را جایگزین آن کند و امروز نام انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب در همه جای جهان می‌درخشد و بسیاری از ملت‌های جهان از آرمان و مشی ملت ایران و انقلاب اسلامی الهام می‌گیرند که بیداری اسلامی کشورهای منطقه از مصادیق آن است.

قهرمانی با تاکید بر نهادینه شدن افکار و اندیشه‌های امام خمینی در جامعه اضافه کرد: مردم و مسئولان باید از افکار و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مبانی شرع مقدس اسلامی پیروی و تبعیت کنند تا گزندی به این کشور وارد نشود.

خطیب جمعه میاندوآب با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملت بیان کرد: با توجه به اینکه انقلاب اسلامی در سایه وحدت و انسجام ملی حاصل شد از این رو در زمان حاضر نیز باید از ایجاد تفرقه و پرداختن به موضوعات جزیی پرهیز کرد چرا که در زمان حاضر وحدت و همبستگی بیش از هر زمان دیگر برای حفظ کشور مهم و ضروری است و در این صورت توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول