اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد 12 بهمن 57

تمثال امام خمینی(ره) در فرودگاه یزد مورد استقبال قرار گرفت

خبرگزاری فارس: تمثال امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امروز هم‌زمان با زمان ورود ایشان در 33 سال پیش به فرودگاه مهرآباد در فرودگاه یزد مورد استقبال قرار گرفت.

تمثال امام خمینی(ره) در فرودگاه یزد مورد استقبال قرار گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، صبح امروز هم‌زمان با ورود امام خمینی(ره) به فرودگاه مهرآباد در 33 سال پیش، مراسم استقبال از تمثال حضرت امام(ره) در فرودگاه یزد برگزار شد.

آیین نمادین استقبال از حضرت امام خمینی(ره) با حضور استاندار یزد، روحانیون، مسئولان و مدیران استان و مردم انقلابی یزد در فرودگاه شهید صدوقی یزد برگزار شد، در این مراسم تمثال مبارک حضرت امام(ره) به یاد ایشان در 12 بهمن سال 57 از هواپیما به حرکت درآمد و یاد روز 12 بهمن فرودگاه مهرآباد در خاطره‌ها زنده شد.

این مراسم که با رژه‌ خودروها و موتورسواران و پخش سرودهای انقلابی همراه بود، تمثال مبارک بنیانگذار جمهوری اسلامی به سمت گلزار شهدای یزد در خلدبرین حرکت داده شد.

استاندار یزد در مراسم نمادین استقبال از بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یزد با تاکید بر ادامه راه و مسیر حضرت امام راحل بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام و شهیدان تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد کرد.

محمدرضا فلاح‌زاده انقلاب اسلامی ایران را برکتی بزرگ برای ملت ایران دانست و خواستار برگزاری مراسم‌های ویژه و باشکوه در این ایام شد.

وی هم‌چنین خواستار تبیین سیره عملی امام خمینی(ره) به ویژه در بعد مذهبی و سیاسی برای نسل جوان انقلاب شد.

با آغاز این مراسم برنامه‌های دهه فجر در استان یزد آغاز شد و پس از آن زنگ گلبانگ انقلاب در همه مدارس استان یزد به صدا درآمد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول