اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

تبعیت از آیت‌الله خامنه‌ای تجدید عهد با امام خمینی‌ (ره) است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: تبعیت از ‌آیت‌الله خامنه‌ای تجدید عهد با امام خمینی‌ است.

تبعیت از آیت‌الله خامنه‌ای تجدید عهد با امام خمینی‌ (ره) است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان آبپخشی با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: تغییر سرنوشت جوامع انسانی به خود ایشان وابسته است و در قرآن کریم نیز آمده است، خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه خود آن قوم بخواهند سرنوشت خویش را تغییر دهند.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب و جنگ تحمیلی و تجدید عهد و میثاق با معمار کبیر انقلاب و فرزند خلف و صالح ایشان حضرت امام خامنه‌ای است.

رضایی اذعان داشت: مردم آبپخش از دیرباز دیار مردمی انقلابی و ولایتمدار بوده و ایشان شهید شریفی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: امروز تمامی دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خود را برای خدشه‌دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفته‌اند و امروز نیز ما باید با تبعیت از ولی‌امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ادامه دهنده و پیرو راه امام خمینی و شهدای گرانقدر اسلام و انقلاب باشیم.

امام جمعه آبپخش ابراز داشت: یکی از مسائل مهمی که امروز همگان باید در جامعه به آن توجه ویژه داشته باشند توجه به نقش ولایت فقیه در جامعه است.

رضایی تصریح کرد: وقتی به حرکت امام خمینی (ره) در هدایت، آگاهی و بصیرت‌بخشی مردم توجه کنیم صراحتا متوجه می‌شویم که امام خمینی (ره) طی چند سال این حرکت را گسترش دادند و با همراهی مردم و تبعیت از ایشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی در همین راستا بیان داشت: امام خمینی (ره)‌ به مردم آگاهی بخشید و مردم را با نقشه‌های شوم رژیم منحوس پهلوی که دست‌نشانده غرب جنایتکار بود آشنا ساخت و مردم را با اهداف آنها که خدشه‌دار نمودن عزت و سربلندی امت مسلمان ایران بود آشنا ساخت.

امام جمعه آبپخش بر نقش رهبران الهی در پیروزی‌های جوامع اسلامی و انسانی اشاره کرد و عنوان داشت:‌ وقتی نقش رهبری را در حرکات مردمی مورد بررسی قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که چگونه این رهبران الهی با بصیرت‌بخشی به مردم حرکات آنها را به پیروزی رسانده‌اند و مستبدین یکی پس از دیگری نابود شده‌اند.

وی به دیدار شرکت‌کنندگان در همایش " جوانان و بیداری اسلامی" اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی شور جوانان شرکت‌کننده در این همایش در دیدار با مقام معظم رهبری را می‌بینیم متوجه می‌شویم که هر یک از امت‌هایی که در طول تاریخ از وضعیت شوم و حاکمیت استبدادی نجات یافته‌‌اند در سایه تبعیت و پیروی از رهبران الهی بوده‌ است.

رضایی گفت: امروز فرصت مناسبی است که ما با معمار کبیر انقلاب تجدید عهد و پیمان کنیم و به ایشان بگوییم همگی پا در رکاب فرزند خلف و صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول