اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کهنوج:

هدف قیام امام خمینی احیای اسلام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کهنوج گفت: هدف حضرت امام خمینی (ره) از قیام علیه طاغوت و طاغوتیان احیا اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) بوده است.

هدف قیام امام خمینی احیای اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سیف‌الله دهقان عصر امروز در جمع مردم شهرستان کهنوج با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: باید در راستای شناسایی و تبیین اهداف قیام حضرت امام خمینی (ره) علیه طاغوت و طاغوتیان بیشتر تلاش کنیم.

وی هدف ایشان را احیای اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) برشمرد و افزود: آرمان و ارزش‌های مقدس اسلام طی سال‌‌های سلطه استکبار و دست‌نشانده‌های آنان بر کشور به فراموشی سپرده شده بود.

دهقان تصریح کرد: آنان تمام کسانی را که از‌ اسلام سخن می‌گفتند، زندانی و شکنجه می‌کردند و یا به شهادت می‌رساندند.

وی ابراز داشت: با رهنمودها و رهبری مدبرانه امام راحل، جانفشانی خالصانه مردم و تقدیم هزاران شهید و جانباز پس از تحمل مشقت‌های فراوان نظام مقدس جمهوری اسلامی با ورود امام به میهن شکل گرفت.

دهقان گرامیداشت دهه فجر را حرکتی برای حفظ انقلاب دانست و بیان داشت: شرایط استثنایی انقلاب با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است.

وی، این انقلاب را مدیون خون شهدا دانست و اذعان داشت: دهه فجر عظیم‌ترین حادثه تاریخ اسلام است.

دهقان با بیان اینکه انقلاب ما بیش از هر انقلاب دیگری در دنیا متکی به مردم بوده است، عنوان کرد: حضور مردم در صحنه تفسیری جز علاقمندی مردم به انقلاب، نظام، امام (ره) و رهبری ندارد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول