اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت:

آیت‌الله خامنه‌ای همان استراتژی امام خمینی(ره) را دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت گفت: آیت‎الله خامنه‌ا‎ی همان استراتژی امام خمینی(ره) را دنبال می‌کنند و شخصیت ایشان نیز هم‌چون رهبر بزرگ انقلاب است.

آیت‌الله خامنه‌ای همان استراتژی امام خمینی(ره) را دنبال می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدعلی قاضی‌عسگر در همایش ولایت‌فقیه که در شهرستان شاهین‎شهر برگزار شد، اظهار داشت: زمانی که به دیدگاه قرآن در زمینه ولایت‌فقیه توجه شود، می‎بینیم که خداوند در هیچ زمانی انسان را بدون ولی و سرپرست رها نکرده است و در قرآن اعلام می‎دارد زمین و آسمان را بیهوده نیافریده است و تمام موجودات دنیا برای انسان آفریده شده‎اند تا مسخّر انسان باشند.

وی افزود: زمانی که انسان ایده و اندیشه‎ای در ذهن دارد، نمی‎تواند آن را به تنهایی به سرانجام برساند و همیشه به یک انسانی که از او عالم‎تر باشد، نیازمند است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت در ادامه بیان داشت: خداوند پیامبران را مصداق آیات ذکر شده قرار داده است تا راهنمای مردم باشند و در زمان غیبت هم مسلمانان را از وجود ولی‌امر بی‎نصیب نگذاشته است و این امر وجود ولایت‌فقیه و ضرورت آن را اثبات می‎کند.

وی با بیان اینکه هیچ‌ کدام از ادیان زمان به اندازه اسلام برای زندگی مردم برنامه مدون ندارند، بیان داشت: در دنیای کنونی و در قوانین مدون در کشورهای مختلف، آینده انسان مجهول و نامعلوم است، به عنوان مثال نظام مارکسیسم که در شوروی سابق به جنایات بی‎شماری دست زدند، پس از 70 سال فهمیدند راهی که پیموده‌اند اشتباه بوده و باید راهی دیگر را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنند و به گفته امام خمینی(ره) در نامه‎ای که به گورباچف نوشتند، کمونیسم به زباله‌دان تاریخ سپرده شد.

قاضی‌عسگر نظام سرمایه‎داری را نمونه نظام مارکسیسمی دانست و تصریح کرد: در دنیای امروز مشاهده می‎شود که ادیان مختلف هم‌چون بودا و مسیحیت حرفی برای گفتن ندارند، در غرب مشاهده می‎شود که جوانان به تباهی و نابودی کشیده شده‎اند و به شیطان‌پرستی رو آورده‎اند که این امر نشانه ناتوانی بشر است.

وی اضافه کرد: کشورهای حاشیه خلیج فارس هم نظام و هم قانون اساسی ندارند و تنها دینی که برای تمام اعمال کوچک و بزرگ فرعی و اصلی برنامه‎های منظمی دارد، اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت در ادامه بیانات خود به جوامع جاهلیت زمان امام علی(ع) و پیامبر(ص) اشاره کرد و گفت: اگر در زمان امام علی(ع) که یک ولی‌امر کامل و جامع بود، مردم نیز عالم بودند و درباره مسائل مهم جهان از ایشان پرسش می‎کردند، علم دنیا تا به حال پیشرفت‎های بیشتری کرده بود.

وی تصریح کرد: خداوند در زمان غیبت، مسلمانان را به حال خود رها نکرده است و در این دوران وظیفه ولایت بر مردم برعهده رهبر معظم انقلاب است که ایشان نیز هم‌چون امام خمینی(ره) تمام ویژگی‎های ولایت‌امری بر مسلمان را دارا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه در انتخابات آمریکا افراد خودشان را به منفورترین حکام جهان نزدیک می‎کنند تا با اتکا بر نظام سرمایه‌داری بتوانند رأی بیاورند، اظهار داشت: امام خمینی(ره) افکار منحصر به فرد و ویژه‌ای برای زندگی مردم داشت که توانست با برگزاری انتخابات تاریخی و رأی حداکثری مردم به جمهوری اسلامی، نظام اسلامی را پایه‌گذاری کند و این نشانه یک شخصیت خدایی و منحصر به فرد است که هنوز ابعاد بسیار زیادی از شخصیت ایشان مشخص نشده است.

وی ادامه داد: آیت‎الله خامنه‌ا‎ی همان استراتژی امام خمینی(ره) را دنبال می‎کنند و شخصیت ایشان نیز هم‌چون رهبر بزرگ انقلاب است به طوری که تمام شخصیت‎های بزرگ دنیا به ایشان تعظیم می‎کنند و سیدحسن نصرالله نمونه بارز آنها است که خود را سرباز امام خامنه‎ای می‎داند.

قاضی‌عسگر با اشاره به حضور خود در همایش بیداری اسلامی که در تونس برگزار شده بود، گفت: تونسی‎ها در حاشیه مراسم به دور من جمع می‎شدند و می‎گفتند ما عاشق اهل‌بیت(ع) و آیت‌الله خامنه‎ای هستیم.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول