اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پیرانشهر:

وحدت سبب تقویت اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پیرانشهر گفت: وحدت بین مسلمانان سبب تقویت اسلام است.

وحدت سبب تقویت اسلام است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا مصطفی محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: وحدت رمز ماندگاری اسلام است.

وی با اشاره به تعامل اقوام و ادیان در استان آذربایجان غربی، تصریح کرد: در آذربایجان غربی کرد، ترک، ارمنی، آشوری، کلدانی در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز دارند و هیچگاه این وحدت و انسجام در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی از بین نرفته است.

این مسئول با تاکید بر تقویت این وحدت، افزود: امید است در سایه تبعیت از ولایت فقیه این وحدت و یکدلی در بین مردم ایران همچنان حفظ شود.

محمودی در ادامه با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای تاکید کرد و گفت: حضور حداکثری مردم ایران در پای صندوق های رای سبب ناامیدی دشمنان نظام خواهد شد و لازم است تا مردم در این انتخابات حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به سالم بودن انتخابات در ایران، اظهار داشت: انتخاب یک عرصه سیاسی است که امام، شهدا و رهبری از ما می‌خواهند که با حضور حداکثر خود برخی از تحریم ها و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم.

این مسئول با بیان اینکه راه و حاکمیت امام (ره) الگوی عملی ما است، افزود: از آنجا که امام به مردم اعتماد داشت ما نیز باید به مردم اعتماد داشته باشیم و اگر انتخابات برگزار می‌شود نشان از دموکراسی در ایران است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول