اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کازرون:

اصولگرایان زیر یک خیمه به وحدت برسند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: ضرورت دارد که احزاب، جریانات، گروه‌ها، تشکل‌ها و مجامع مختلف مدعی اصولگرایی زیر خیمه اصولگرایی همراه با یکدیگر وحدت کنند و اختلافات جزئی را کنار بگذارند.

اصولگرایان زیر یک خیمه به وحدت برسند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد خرسند در همایش جبهه متحد اصولگرایان استان فارس که در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد اظهار داشت: امروز در مرحله بسیار حساسی از حیات پر خیر و برکت انقلاب قرار گرفته‌ایم.

وی افزود: سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که درخت انقلاب به ثمر نشسته و میوه‌های آن در بحرین، یمن، تونس، مصر و سایر کشورها مشاهده می‌شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی، قوای دیگر را مجری قوانین مصوب مجلس برشمرد و تصریح کرد: مجلس در حفظ دستاوردهای انقلاب نقش بی‌بدیلی داشته و دارد، از این رو نباید بی‌تفاوت از کنار انتخابات آینده مجلس گذشت.

خرسند با اشاره به فتنه بعد از انتخابات 88 به بیان اقدامات جریان انحرافی برای فرستادن افراد خود به مجلس پرداخت و گفت: ضرورت دارد که احزاب، جریانات، گروه‌ها، تشکل‌ها و مجامع مختلف مدعی اصولگرایی زیر خیمه اصولگرایی همراه با یکدیگر وحدت کنند و اختلافات جزئی را کنار بگذارند.

وی با بیان اینکه به فرموده قرآن کریم هر جا نزاع باشد، فروپاشی و آبروریزی است ادامه داد: جریان اصولگرایی رشد و بالندگی خود را در انتخابات نشان داده است و جریان متحد اصولگرایی با محوریت دو مرکز علمی و مذهبی یعنی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز تهران از سر دلسوزی وارد این مباحث شدند و بعد از راه افتادن شورای داوری، شورای مرکزی و سپس در استان‌ها نیز ادامه یافت.

امام جمعه کازرون زمینه‌سازی یک انتخابات باشکوه، سالم، رقابتی و مشارکت باشکوه مردم را از وظایف همگی عنوان و خاطرنشان کرد: استان فارس با داشتن 18 نماینده در مجلس تأثیرگذار است و برای توسعه، رفع بیکاری و حل مشکلات باید نمایندگانی مؤمن، ولایت‌مدار و متدین را انتخاب کرد که در توسعه و آبادانی این استان نیز مؤثر باشند.

انتهای پیام/ح20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول