اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در کرمان:

وحدت و انسجام ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان کرمان وحدت و انسجام ملت ایران را در دنیا بی‌نظیر دانست و گفت: در آستانه انتخابات دشمنان به صورت شبانه‌روزی برای کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنند.

وحدت و انسجام ملت ایران در دنیا بی‌نظیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راه خوشبختی و سعادت این است که اهل قرآن باشیم، به مراجع تقلید احترام بگذاریم و رهبری اسلامی را درک کنیم.

وی با اشاره به دیدار جوانان 73 کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی ابراز داشت: درک و شعور جوانان بالا است و دیکتاتورها را می‌شناسند و رهبری شایسته را نیز تشخیص می‌دهند.

جعفری تصریح کرد: دشمنان با تهمت زدن و دروغ‌گویی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، امام راحل و ولایت فقیه تلاش می‌کنند تا ما را به شکست برسانند.

وی عنوان کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ زمانی مانند امروز دشمن با این حجم زیاد ولایت فقیه را مورد حمله قرار نداده است.

جعفری، وحدت و انسجام ملت ایران را در دنیا بی‌نظیر دانست و بیان داشت: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، دشمنان به صورت شبانه‌روزی برای کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات تبلیغ می‌کنند.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در انتخاب نماینده اصلح دقت ویژه‌ای داشت.

جعفری با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید قانونگذاری کنند و با سرنوشت مردم سر و کار دارند، گفت: مردم نباید فریب شانتاژهای انتخاباتی را بخورند، بلکه باید افراد با ایمان و با سواد را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: نماینده مجلس باید قدرت علمی باشد تا بتواند در مجلس نقش مهم و تاثیرگذاری را ایفا کند.

جعفری، تقوا، ایمان، علم، دانش، بصیرت و آگاهی را معیارهای کاندیدای اصلح برشمرد و افزود: بعضی از افراد اخلاق انتخاباتی را رعایت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: کاندیداهای متخلفی که قبل از زمان قانونی تبلیغات انتخاباتی اقدام به تبلیغ می‌کنند، دارای صلاحیت نمایندگی نیستند، زیرا تعهد و تقوا ندارند.

جعفری ابراز داشت: فردی که نمی‌تواند مسئله به این ساده‌ای را رعایت کند، چگونه می‌تواند، برای نمایندگی مجلس مفید باشد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول