اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان همدان:

جبهه متحد اصولگرایان زیر چتر وحدت فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان گفت: برخلاف آنچه برخی جراید دارای خط مشی سیاسی خاص در استان القا کرده‌اند هیچ اختلاف و یا دلایل مبهمی در عدم اعلام کاندیداهای اصولگرایی از سوی جبهه متحد اصولگرایان وجود ندارد بلکه جوانب با دقت در حال ارزیابی است.

جبهه متحد اصولگرایان زیر چتر وحدت فعالیت می‌کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به وجود وحدت و انسجام بالا در جبهه متحد اصولگرایان استان همدان اظهار کرد: طی هفته‌ جاری شاهد انتشار برخی اخبار در روزنامه‌های دارای خط مشی سیاسی خاص بوده‌ایم که برای جبهه متحد اصولگرایان تعیین تکلیف کرده‌ بودند.

 

*جبهه متحد اصولگرایان عملکرد مستقلی دارد

به گفته وی این روزنامه‌ها چنین وانمود می‌کردند که جبهه متحد اصولگرایان باید کاندیداهای خود را هر چه سریعتر مشخص کند و تحت نفوذ کسی قرار نگیرد!

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان با تأکید بر عملکرد مستقل این مجموعه افزود: برخلاف آنچه این جراید القا کرده‌اند هیچ گونه اختلاف و یا دلایل مبهمی برای عدم اعلام کاندیداها وجود نداشته و ندارد.

*سازوکار جبهه متحد اصولگرایان بر سنجش دقیق و بامتانت است

وی گفت: سازوکار کشوری جبهه متحد اصولگرایان مبنی بر سنجش دقیق و بامتانت است و هیچ گونه اختلافی نیز به در بین اعضای آن وجود ندارد بلکه وجود چنین القائاتی تنها ناشی از شیطنت‌های برخی افراد و گروه‌هاست.

*همایش اصولگرایان همدان در سطح کشور بی‌نظیر بود

فلاحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری همایش بزرگ اصولگرایان در همدان، آن را در سطح کشور بی‌نظیر خواند و ادامه داد: تاکنون هیچ یک از استان‌های کشور موفق به برگزاری چنین برنامه‌ پرباری نشده‌اند.

وی در پاسخ به شبهه‌افکنی این دسته از رسانه‌ها گفت: از آن جا که برگزاری مطلوب این مراسم نیاز به سازوکار و جلسات هماهنگی داشت این امر به طور طبیعی روند اعلام کاندیداها را به تأخیر انداخت.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان با طرح این سئوال که باید دید چرا برخی افراد سعی در القای در فشار بودن این مجموعه را دارند و چه سودی از این ماجراجویی می‌برند؟ تأکید کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که این جبهه تحت نفوذ هیچ حزب و جناحی نیست و از تهران نیز دستور و القا نمی‌پذیرد بلکه عملکرد مستقلی دارد.

*در پی تشکیل مجمع نمایندگان از لیست 9 نفره اصولگرایان هستیم

وی با بیان اینکه با جمع‌بندی نهایی و دقت نظر لازم، در پی تشکیل مجمع نمایندگان از لیست 9 نفره اصولگرایان برای استان هستیم، افزود: این مجمع با رأی بالای مردم استان و حفظ کامل ملاک‌های ارزشی کاندیداها تشکیل خواهد شد.

*آیا صداوسیمای همدان در اختیار طیف خاصی نیست

فلاحی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در هفته‌های گذشته شاهد دو نوع برخورد متمایز صدا و سیمای مرکز همدان در عرصه انتخابات بوده‌ایم، در تشریح این سخن اظهار کرد: در یکی از برنامه‌‌های صدا و سیمای همدان یک نماینده اصلاح‌طلب به مدت 20 دقیقه به ارائه گزارش برنامه‌های قبلی خود پرداخت ولی کوچکترین تصویر و یا خبری از همایش 4 هزار نفری جبهه متحد اصولگرایان که پس از مدت‌ها برنامه‌ریزی و تلاش شبانه‌روزی برگزار شده بود؛ منعکس نشد.

وی با بیان اینکه بهانه متصدیان و مسئولان صدا و سیما در عدم انعکاس برنامه اصولگرایان، توصیه از سوی تهران بوده است، افزود: حال این سئوال به وجود می‌آید که اگر اینگونه باشد که البته بعید است، پس باید صدا و سیمای کشور را نیز در اختیار اصلاح‌طلبان دانست.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان همدان تأکید کرد: اگر در پس این اقدام، شائبه استفاده جناحی وجود دارد پس باید دید چطور یک کاندیدا با آرم خاص از این مکان استفاده شخصی نکرده ولی یک جمعیت 4 هزار نفری از آن استفاده شخصی می‌کند؟

وی خاطرنشان کرد: حداقل این است که در این مراسم اکثریت نمایندگان مجلس کنونی و بسیاری از داوطلبان نمایندگی حضور داشتند بنابراین این گونه برخوردهای دوگانه را جز بر تحت فشار بودن صدا و سیما از سوی جریانی خاص نمی‌دانیم.

فلاحی در پایان سخنانش تأکید کرد: البته مردم هوشیار و بصیر استان این گونه برخوردهای دوگانه و جناحی را فراموش نخواهند کرد.

================

گفت‌و‌گو از مریم شهابی باهر

================

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول