اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار یاسوج:

شهرداری مناطق یاسوج فعال می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار یاسوج گفت: با پیگیری‌های انجام شده، شهرداری مناطق دوگانه شهر یاسوج فعال می‌شوند.

شهرداری مناطق یاسوج فعال می‌شوند
قباد نگین‌تاجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در سفر چهارم هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد مجوز تبدیل نواحی شهرداری یاسوج به منطقه را گرفتیم و این شهرداری‌ها به زودی خدمات گسترده‌ای را به مردم ارائه می‌کنند.

شهردار پایتخت طبیعت ایران بیان داشت: تاکنون شهرداری ناحیه یک و دو در یاسوج تنها وظایف خدماتی به عهده داشتند ولی با اقدام اخیر و راه‌اندازی شهرداری مناطق در یاسوج بار زیادی از وظایف شهرداری مرکزی به این مناطق واگذار می‌شود.

نگین‌تاجی با بیان اینکه یاسوج با سرعت زیادی رشد و توسعه فیزیکی پیدا کرده است، عنوان داشت: لازمه ارائه خدمات عادلانه و گسترش خدمات به همه نقاط شهر، احداث شهرداری در مناطق یک و دو یاسوج بوده که امیدواریم با وضعیت موجود شاهد بهبود کمی و کیفی خدمات ارائه شده به شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: اکنون بار زیادی از کار و خدمات روزمره بر عهده شهرداری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد است که این واحد مدیریت شهری از پرداختن به امورات تخصصی همراه با فراغت بال باز می‌دارد.

نگین‌تاجی اظهار امیدواری کرد تا با تقسیم وظایف و امورات محوله در شرح وظایف شهرداری یاسوج به مناطق بتوانیم با کارهای کارشناسی و دراز مدت مشکلات کنونی این شهر که در حال تبدیل شدن به کلان شهر است را برطرف کنیم.

شهردار یاسوج با تقدیر از همراهی و همفکری مدیریت ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون شک پذیرفتن یک مسئولیت ایجاب می‌کند تا یک مسئول آن‌گونه که با مردم و خدای متعال پیمان بسته است، قدمی را برای کار و خدمت به مردم عقب نگذارد و با همدلی و دوری از سیاسی کاری و اختلافات سلیقه‌ای به فکر کارهای زیر بنایی و عمومی برای استان و شهر خود باشد.

نگین‌تاجی با درخشان خواندن آینده شهر یاسوج خاطر نشان کرد: تعامل و انسجام کنونی میان شهرداری یاسوج و استانداری نوید این موضوع را بیش از گذشته می‌دهد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول