اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد

افتتاح 19 پروژه دهه‌فجر در نور

خبرگزاری فارس: فرماندار نور از افتتاح 19 پروژه با اعتباری بالغ بر هشت و نیم میلیارد تومان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 19 پروژه دهه‌فجر در نور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی شهرستان نور با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر و سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بصیرت را در تداوم انقلاب بر پایه اصول و مواضع اسلامی ضروری دانست.

وی بیان داشت: رهبری پیامبرگونه امام راحل و هدایت مدبرانه و قاطعانه رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سی و سه سال انقلاب ایران را در مواضع اسلامی خود حیات بخشید و ان‌شاءلله تا رسیدن به دست صاحب اصلی‌اش بر همین مواضع خود ایستادگی خواهد کرد.

فرماندار نور تصریح کرد: دشمن هزینه سنگینی برای دور کردن مردم از انقلاب و ارکان آن کرده و می‌کند تا حضور آنان را در صحنه‌های مختلف انقلاب کم رنگ کند و یا حداقل کم رنگ نشان دهد، اما چون این مردم خود را صاحب اصلی انقلاب می‌دانند هرگز به دشمنان اجازه نمی‌دهند که تبلیغات اثرگذار داشته باشند.

نماینده عالی دولت در نور اذعان کرد: مردم به نظام علاقمند هستند و انقلاب را متعلق به خود می‌دانند، بنابراین پیش‌بینی می‌کنیم با شرایط امسال حضور مردم در مراسم‌ها و راهپیمایی 22 بهمن را بیشتر از گذشته داشته باشیم.

مشایخی از افتتاح و کلنگ‌زنی حدود 20 طرح در دهه‌فجر امسال با اعتباری معادل هشت میلیارد و 600 میلیون  تومان در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: کلنگ‌زنی مدرسه ابتدایی 12 کلاسه شهر چمستان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از جمله این طرح‌هاست.

وی افتتاح ساختمان اطفای حریق کاسگر محله، بهره‌برداری از آسفالت لشکنار، دهک و درویش‌کلا، توسعه و افزایش پست 20/63 کیلو ولت نور، افتتاح دبیرستان شهید احمدی، افتتاح مراکز بهداشتی و درمانی در صیدکلا، چمستان و افراده را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های شهرستان نام برد.

فرماندار نور از دیگر برنامه‌های دهه‌فجر امسال را برگزاری مسابقات ورزشی، رژه تاکسی شهری و آژانس‌های تلفنی، همایش نهضت روشنگری، همایش فجرآفرینان ولایی و اجرای مانور پدافند غیر عامل ذکر کرد.

وی در ادامه از ارتقای علمی شهرستان به برکت انقلاب اشاره کرد و افزود: به برکت نظام اکنون با دارا بودن بیش از هشت مرکز علمی و دانشگاهی به خصوص واحد بین‌الملل دانشگاه تربیت مدرس قطب علمی استان و کشور شناخته می‌شود.

انتهای‌پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول