اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

زنجان سومین استان در کاهش تلفات جاده‌ای است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در کشور گفت: استان زنجان جزو سه استان برتر در کاهش تلفات جاده‌ای محسوب می‌شود.

زنجان سومین استان در کاهش تلفات جاده‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، شهریار افندی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیر حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان اظهار داشت: موضوع تودیع و معارفه دو مدیر فقط جابه‌جایی آنها بین دو استان زنجان و اردبیل است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان طی چند سال گذشته در بخش حمل و نقل جاده‌ای رشد خوبی داشته است، افزود: این رشد در ارتقای ایمنی جاده‌های استان تاثیر گذار بوده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: استان زنجان جزو سه استان پیشرو در ارتقای ایمنی جاده‌های کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌ جاری تاکنون 900 میلیون نفر در سطح کشور از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای جابه‌جا شده‌اند، اضافه کرد: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، خوشبختانه استقبال مردم از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در جاده‌های کشور بسیار مطلوب بوده است. 250 هزار نفر از مسافران جا‌به‌جا شده در سطح کشور از طریق شرکت‌های حمل و نقل بوده است.

وی از رتبه‌بندی شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای کشور در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه حمل و نقل عمومی در جا‌به‌جایی کالا و مسافر، در سال جاری شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای در راستای ارائه خدمات بهتر به متقاضیان این بخش رتبه‌بندی می‌شوند.

معاون وزیر راه و شهر سازی تاکید کرد: از سال آینده رتبه‌بندی مورد نظر اعمال و ارائه خدمات به این شرکت‌ها از این طریق صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل جریان روانی است که در طول سال به ارائه خدمات مشغول است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال جاری بخش حمل و نقل پیشرفت خوبی داشته و استقبال مردم از این بخش نیز بسیار خوب بوده است. محورهای مواصلاتی استان زنجان جزو شاهراه‌های اصلی کشور محسوب می‌شود.

افندی‌زاده در ادامه سخنان خود از افتتاح دریافت الکترونیکی عوارض آزاد راه تهران- قم در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با افتتاح این سامانه توقف خودرو برای اخذ عوارض حذف و در وقت رانندگان صرفه جویی می‌شود.

در پایان این مراسم مدیر کل جدید حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان طی سخنانی از حضور خود در استان زنجان ابراز خرسندی کرد.

علی رحمتی ابراز امیدواری کرد، بتواند اقدامات خوب مدیریت قبلی را در استان زنجان ادامه داده و موجبات ارتقای وضعیت جاده‌های استان زنجان را فراهم کند.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول