اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سال 86 تا کنون صورت گرفت

جابه‌جایی بیش از 2 میلیون مسافر در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل سابق حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان گفت: از سال 86 تا کنون بیش از 2 میلیون و 500 هزار مسافر در استان زنجان جا‌به‌جا شده‌اند.

جابه‌جایی بیش از 2 میلیون مسافر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری در مراسم تودیع خود هدفمند سازی یارانه‌ها را مهم‌ترین طرح اقتصادی بعد از انقلاب ایران برشمرد و اظهار داشت: اجرای بدون دردسر این قانون بدون همکاری بخش حمل و نقل به ویژه بخش خصوصی میسر نبود.

وی بر همکاری حمل و نقل جاده‌ای کشور در اجرای قانون هدفمند سازی یارانه‌ها تاکید کرد و افزود: باید از بخش خصوصی برای تعامل در اجرای این قانون تقدیر کرد.

مدیر کل سابق حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان آرامش حاکم بر حمل و نقل استان زنجان را مدیون همکاری بخش خصوصی اعلام کرد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده در این بخش طی پنج سال گذشته، تصریح کرد: از سال 86 تاکنون 2 میلیون و 500 هزار مسافر در سطح استان زنجان جا به جا شده‌اند.

علی‌اکبری اضافه کرد: جا به جایی کالا در استان زنجان از سال 86 تا کنون از 3 میلیون 700 هزار تن به پنج میلیون تن کالا رسیده است.

وی با اشاره به برنامه‌های توسعه صنعتی استان زنجان طی چند سال آینده تاکید کرد: در چند سال آینده جا‌به‌جایی کالا در سطح استان زنجان به میزان دو میلیون تن افزایش می‌یابد که باید برای آن پیش‌بینی‌های لازم انجام شود.

مدیر کل سابق حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان برنامه‌های بسیاری برای افزایش ایمنی در سطح جاده‌های استان در دست اقدام دارد، تصریح کرد: در حال حاضر اجرای سیستم‌های هوشمند با نصب دوربین‌هایی در محورهای مواصلاتی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه تنها دو درصد از راه‌های کشور در استان زنجان قرار گرفته است، گفت: چهار درصد از مجتمع‌های رفاهی کشور در استان زنجان قرار دارد.

علی‌اکبری ادامه داد: در حال حاضر 20 مجتمع رفاهی در جاده‌های استان زنجان در دست احداث است که یک سرمایه‌گذاری چشمگیر برای استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به هماهنگی موجود بین بخش خصوصی و ارگان‌های دولتی بخش حمل و نقل استان زنجان گفت: آینده روشنی در انتظار بخش حمل و نقل استان زنجان وجود دارد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان در پایان از اصناف مختلف حمل و نقل استان زنجان برای همکاری در زمان مدیریت خود تقدیر کرد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول