اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه اصولگرایان استان مازندران خبر داد

بررسی لیست نامزدهای اصولگرای مازندران

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه اصولگرایان استان مازندران گفت: امروز جبهه اصولگرایان استان لیست اولیه همه داوطلبان اصولگرا را مورد بررسی قرار داده و تایید کاندیداها بررسی می‌شود.

بررسی لیست نامزدهای اصولگرای مازندران
موسی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: تاکنون کسی به طور انتخابی و سلیقه‌ای در این لیست دعوت نشد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه داوطلبان جبهه اصولگرایان میثاق‌نامه تدوین شده این جبهه را امضا می‌کنند، تصریح کرد: این میثاق‌نامه با منشور جامعه مدرسین و روحانیت مبارز برای حضور در صحنه انتخابات که در ذیل جبهه متحد اصولگرایان قرار دارند، صورت گرفت.

امینی ادامه داد: امضای این میثاق‌نامه مقدمه‌ای برای تمرکز فعالیت جبهه اصولگرایان بوده و ضرورت دارد کاندیداهای این جبهه که متعاقب آن این میثاق‌نامه را امضا می‌کنند، مورد بررسی قرار گیرد.

سخنگوی جبهه اصولگرایان استان مازندران خاطرنشان کرد: اگر کاندیدایی تمایل نداشته باشد این میثاق‌نامه را امضا کند جبهه اصولگرایان استان با  قائل شدن نهایت احترام برای آن فرد، از تایید داوطلبی که میثاق‌نامه را امضا نکند، خودداری می‌کند.

به گزارش فارس، اعضای جبهه اصولگرایان استان مازندران را محمداسماعیل امام‌زاده،علی صابری، موسی امینی، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، شکرالله رضازاده شرمه، میثم معافی، کریمی، حجت‌الاسلام یعقوبی، آزاده و قاسمی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ی30/چ3000

                                            

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول