اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس نشانه عدم پایبندی به قانون است

خبرگزاری فارس: فرماندار بناب ضمن هشدار در خصوص توطئه دشمنان برای اخلال در انتخابات مجلس نهم گفت: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس غیرقانونی بوده و نشانه از عدم پایبندی آنان به قانون اساسی است.

تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس نشانه عدم پایبندی به قانون است
به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی که عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از دو طرح عمرانی در روستای زوارق از توابع شهرستان بناب سخن می‌گفت، با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، از برنامه‌ریزی دشمنان برای تحریم این انتخابات خبرداد و اظهار کرد: باید با افزایش میزان مشارکت عمومی مردم و انتخاب نماینده اصلح، نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از کاندیداهایی که رقبای خود را تخریب می‌کنند و وعده‌های بی‌اساس در خصوص مسائل اجرایی می‌دهند، گفت: متاسفانه برخی از کاندیداهای مجلس یا وظایف نماینده مجلس را نمی‌دانند ‌یا قصد فریب مردم را دارند.

فرماندار بناب عنوان کرد: کاندیدای مجلس باید در سخنرانی‌ها و تبلیغات خود برنامه‌هایش را برای پیشرفت حوزه انتخابیه ارائه دهد و از وعده‌های بی‌اساس و تخریب سایر کاندیداها پرهیز کند.

برقی تصریح کرد: وظیفه اصلی نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای صحیح آن در سطح کلان بوده و جایگاهش خیلی بالاتر است، بنابراین نباید چهره حقوقی و جایگاه والای آن تحقیر شود.

وی با تأکید بر این مطلب که وظیفه نماینده مجلس عوض کردن مسئولان ادارات و پرداختن به مسائل اجرایی مثل ساخت و ساز یا آبادانی نیست، افزود: نمایندگان مجلس نباید در مسائل اجرایی دولت دخالت کنند.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب در خصوص توطئه دشمنان برای ایجاد اختلافات قومی در جامعه هشدار داد و اظهار کرد: نمایندگان نباید در تبلیغات خود به مسائل قومی و قبیله‌ای دامن زده و مردم را تحریک کنند.

برقی تأکید کرد: تبلیغات زودهنگام کاندیداهای مجلس قبل از آغاز زمان قانونی تبلیغات غیرقانونی بوده و نشان می‌دهد آنها به قانون اساسی پایبند نیستند.

وی در ادامه به فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اشاره کرد و با تبریک این ایام اظهار کرد: ایران اسلامی به پشتیبانی مردم و و برخورداری از ولایت فقیه، با قدرت و صلابت در مقابل زیاده‌خواهی نظام سلطه تا امروز ایستاده و همین امر موجب بیداری سایر ملت‌ها و الگوگیری آنان شده است.

برقی همچنین با تاکید بر ولایتمداری ملت ایران و پیروزی‌های پی درپی در سایه ولایت تاکید کرد: زمانی که دشمن با همه امکانات خود بر نظام ایران فشار وارد می‌کند و با استفاده از ایادی خود چه خارج و چه در داخل هجمه‌های سنگینی را علیه نظام ما اعمال می‌کند، ولایت و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری با دعوت مردم به حضور در صحنه این توطئه‌ها را یکی پس از دیگری کنترل کرده و خنثی ساخته است.

انتهای پیام/ج20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول