اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین نشست مطبوعاتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در قزوین مطرح شد

حجج‌اسلام علی عباسی و مرتضی حسینی؛ کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری

خبرگزاری فارس: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان قزوین حمایت خود را از حجت‌الاسلام علی عباسی و حجت‌الاسلام مرتضی حسینی، از کاندیداهای نمایندگی مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

حجج‌اسلام علی عباسی و مرتضی حسینی؛ کاندیداهای مورد حمایت جبهه پایداری
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حامد کبودوند سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در استان در اولین نشست مطبوعاتی جبهه پایداری که در مسجد ملاباشی شهر قزوین برگزار شد، گفت: شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان ضمن احترام به همه کسانی که با احساس تکلیف و دغدغه خاطر در صحنه انتخابات حاضر هستند به جمع‌بندی حاضر برای حمایت از این دو کاندیدا رسید .

کبودوند با تأکید بر اینکه توجه و تمرکز جبهه پایداری به علم و پرچمی است که این جبهه در دست گرفته و علمدار و پرچم دار آن مورد توجه نیست افزود: جبهه پایداری انقلاب اسلامی جبهه‌ای است که کارکرد گفتمانی و اعتقادی دارد و جریاناتی که به اندیشه‌های مقام معظم رهبری و امام راحل (ره ) پایبند باشند در این جبهه حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری تصریح کرد: این جبهه به دنبال معرفی و شناسایی داوطلبانی است که در مسیر دیدگاه‌های امام راحل و مقام معظم رهبری پایدار بوده و از انحرافات و ارتجاعات به دور هستند.

سخنگوی جبهه پایداری در قزوین بیان کرد: کسانی که در فتنه سال 88 سکوت کردند و هم اکنون طلب‌کارانه با اسم رمز " دیدید گفتیم "منویات رهبری و آرمان‌های مردم را زیر سئوال می‌برند در این جبهه جایگاهی نخواهند داشت.   

کبودوند در خاتمه اعلام کرد: دومین همایش استانی جبهه پایداری 14 بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد موسی‌بن جعفر (ع) واقع در خیابان حیدری و با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول