اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون زندان‌های خراسان‌رضوی خبر داد

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در زندان‌های خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون زندان‌های خراسان‌رضوی گفت: زندان‌های استان با برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری، ورزشی به استقبال دهه فجر رفت.

برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در زندان‌های خراسان‌رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی زندان‌های خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام محمد رستمی، سالگرد سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی بر بیداری اسلامی در جهان با محوریت ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 مرهون رهبری کم‌نظیر و فهیمی چون حضرت امام خمینی(ره) بود که در کنار آن از خود گذشتگی شهدا و حضور پرشور و اعتقادی مردمی را نیز در پی داشت.

رئیس ستاد بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی زندان‌های خراسان‌رضوی افزود: سراسر ایران در ایام دهه فجر با برگزاری جشن و برنامه‌های ویژه این پیروزی بزرگ را گرامی می‌دارند که در این راستا زندان‌های استان نیز به تبیین برنامه‌های مذهبی،‌ فرهنگی،‌ هنری، ورزشی و ارائه خدمات ویژه به زندانیان تمام تلاش خود را در برگزاری باشکوه و اشاعه فرهنگ انقلابی در این ایام به کار گرفته است.

وی گفت: با آذین‌بندی فضاهای زندان‌ها به ویژه اندرزگاه‌ها، تهیه و بروشور و پوسترهای مربوط به دهه فجر نخستین قدم در راستای استقبال از این ایام است.

رستمی با اشاره به اینکه برنامه‌های قرآنی محوری‌ترین برنامه‌های دهه فجر در زندان‌های استان است، گفت: ‌پخش فیلم‌ها و سرودهای انقلابی، ‌برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، ‌هنری،‌ نظیر کتاب‌خوانی، خلق آثار صنایع دستی، شعر،‌ نمایش، مسابقات ورزشی ویژه پرسنل و زندانیان از برنامه‌های این دهه است.

وی هم‌چنین بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت این ایام زندان‌های استان خدماتی نظیر مددکاری،‌ معاضدت قضایی، ‌ملاقات‌های سه‌گانه و اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط از دیگر برنامه‌های این ستاد در زندان‌های استان است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول