اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه کتاب صورت می‌گیرد

عرضه جدیدترین چاپ از کتاب وارونه‌ها و خرافات در آخرالزمان

خبرگزاری فارس: انتشارات تحسین اقدام به عرضه جدیدترین چاپ از کتاب وارونه‌ها و خرافات در آخرالزمان در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم کرده است.

عرضه جدیدترین چاپ از کتاب وارونه‌ها و خرافات در آخرالزمان
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه انتشارات تحسین با بیش از 60 عنوان کتاب شامل 15 عنوان از چاپ‌های نخست خود در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم حضور یافته است.

«صد دعا» نام کتابی است که این ناشر آن را منتشر کرده و حاوی یکصد دعای مستند و معتبر است که برای نخستین بار به چاپ می‌رسد.

«وارونه‌ها و خرافات در آخرالزمان» نام کتاب دیگری است که انتشارات تحسین جدیدترین چاپ آن را در این نمایشگاه عرضه می‌کند. این کتاب شامل بدعت‌هایی است که از صدر اسلام تاکنون و همچنین در دوره آخرالزمان در میان مردم شایع شده و موجب اختلافات فراوانی شده است.

مجموعه قصه‌های قرآنی با عنوان «تاریخ انبیا» نیز اثری است که به داستان‌هایی از حضرت آدم تا خاتم(ص) پرداخته و توسط این ناشر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه می‌شود ضمن اینکه انتشارات تحسین کتاب ارزشمند «فرهنگ اصطلاحات اصول فقه» را نیز ویژه طلاب و محققین حوزوی به چاپ رسانده و آن را در این نمایشگاه در معرض بازدید عموم قرار داده است.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول