اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه صورت گرفت

عرضه مجموعه مکاتب تفسیری در دومین نمایشگاه کتاب حوزه

خبرگزاری فارس: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مجموعه مکاتب تفسیری برگرفته از مباحث علوم قرآنی را در دومین نمایشگاه کتاب حوزه عرضه کرده است.

عرضه مجموعه مکاتب تفسیری در دومین نمایشگاه کتاب حوزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیش از 120 عنوان کتاب شامل 70 اثر جدید در دومین نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه حضور یافته است.
عمده موضوعات مربوط به کتاب‌های این مرکز شامل مباحث تاریخی، اقتصادی، مدیریت، علوم سیاسی، علوم تربیتی و اجتماعی، قرآن، روانشناسی و فلسفه است که در این میان کتاب‌های «جامعه شناسی معرفت»، «گامی به سوی علم دینی» و «اسلام و جامعه شناسی خانواده» از آثار شاخصی هستند که مورد توجه بازدیدکنندگان از غرفه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه قرار دارند.
«مبانی پارادایمی کمی و کیفی» و «حکمت اشراق» در دو جلد از کتاب‌های فلسفی معرفی شده توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این نمایشگاه است و علاوه بر این جلد نخست از اثر ارزشمند «دانش نامه سیره نبوی» نیز در غرفه این مرکز به چشم می‌خورد که بر اساس اظهار مسئولان پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به‌زودی جلد دوم آن نیز منتشر خواهد شد.
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به منظور آشنایی هر چه بیشتر محققین و علاقمندان با آثار فلسفی و روانشناسی، اقدام به تهیه بروشورهایی ویژه معرفی آثاری چون «حقوق شناسی عمومی» در دو جلد و «جنگ‌های صلیبی» کرده‌اند که در آینده نزدیک توسط این مرکز به چاپ خواهند رسید.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول