اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط غرفه مشترک دارالمجتبی و انوارالمهدی صورت گرفت

عرضه کتاب‌های عربی چاپ لبنان در نمایشگاه کتاب حوزه

خبرگزاری فارس: غرفه مشترک انتشارات دارالمجتبی و انوارالمهدی اقدام به عرضه کتاب‌های عربی سفارشی چاپ لبنان در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.

عرضه کتاب‌های عربی چاپ لبنان در نمایشگاه کتاب حوزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه مشترک انتشارات دارالمجتبی و انوارالمهدی با ایجاد غرفه‌ای در دومین نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه اقدام به عرضه بیش از 400 عنوان کتاب حوزوی به زبان عربی کرده است.
از آثار شاخصی که در این غرفه به چشم می‌خورد می‌توان به «موسوعة الفقه الاسلامیة المقارن» در 10 جلد اشاره کرد ضمن اینکه طلاب علوم می‌توانند «معجم الرجال الحدیث» را نیز در 24 مجلد از این غرفه تهیه کنند.
«تاریخ عرب قبل از اسلام» نام مجموعه 11 جلدی است که به بررسی مسائل زندگی و وقایع تاریخ حجاز و ناحیه عربستان پیش از بعثت پیامبر اکرم(ص) می‌پردازد و علاوه بر این در زمینه ادبیات عرب نیز مجموعه شش جلدی «لسان العرب» توجه بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه این دو ناشر را جلب می‌کند.
سایر کتاب‌های دینی و حوزوی موجود در این غرفه نیز مانند بسیاری از ناشران دیگر که اقدام به چاپ آنها کرده‌اند شامل مجموعه‌های کامل یا در حال چاپی نظیر «محجة البیضا» در هشت جلد و «منهاج البراعة» شامل شرح نهج‌البلاغه در 22 جلد است.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول