اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات علویون صورت گرفت

عرضه چاپ‌های گوناگون از قرآن مجید در نمایشگاه کتاب حوزه

خبرگزاری فارس: انتشارات علویون اقدام به چاپ و عرضه ده‌ها نسخه از قرآن مجید با خطوط مختلف و چاپ‌های گوناگون در دومین نمایشگاه کتاب حوزه کرده است.

عرضه چاپ‌های گوناگون از قرآن مجید در نمایشگاه کتاب حوزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه انتشارات علویون با بیش از 220 عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه حضور یافته است.
عمده کتاب‌های منتشر شده توسط این ناشر شامل قرآن و کتب ادعیه و نیز مباحثی در رابطه با علوم روانشناسی و کودک و نوجوان است که در این زمینه می‌توان به آثاری چون «تاریخ انبیا»، «زندگانی امام مهدی(عج)»، «بهترین قصه‌های نماز»، «فرزند صالح» و «جوانان و انتخاب همسر» اشاره کرد.
یکی از اقدامات موثر انتشارات علویون، چاپ و عرضه ده‌ها نسخه از قرآن مجید با چاپ و خطوط مختلف است که مورد توجه بازدیدکنندگان از دومین نمایشگاه کتاب حوزه قرار دارد.
این قرآن‌ها به همراه کتب ادعیه شامل مفاتیح‌الجنان و منتخب آن و نیز نهج‌البلاغه همراه با تخفیف ویژه‌ای در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد ضمن اینکه کیفیت بالای این کتاب‌ها یکی از عوامل استقبال بازدیدکنندگان است.
کتاب‌هایی نیز در ارتباط با سیره و تاریخ زندگانی اهل بیت(ع) توسط این ناشر چاپ شده‌اند که برخی از عناوین آن مانند «رنج‌های حضرت زهرا(س)» و «شیعیان باید اینگونه باشند» برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول