اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) صورت گرفت

عرضه آثار آیت‌الله مصباح یزدی در نمایشگاه کتاب قم

خبرگزاری فارس: موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به انتشار و عرضه جدیدترین مجموعه کتاب از آیت‌الله مصباح با عنوان «سجاده‌های سلوک» در نمایشگاه کتاب استان قم کرده است.

عرضه آثار آیت‌الله مصباح یزدی در نمایشگاه کتاب قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیش از 400 عنوان کتاب پذیرای عموم علاقمندان به آثار دینی و مذهبی به ویژه کتاب‌های آیت‌الله مصباح یزدی است.

30 عنوان از کتاب‌های موجود در غرفه این موسسه چاپ نخست بوده و علاقمندان می‌توانند جدیدترین آثار مرتبط با علوم دینی و مذهبی را در غرفه انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) تهیه کنند.

مجموعه دو جلدی «سجاده‌های سلوک» نام جدیدترین اثر منتشر شده از آیت‌الله مصباح یزدی است که شامل مباحثی در زمینه شرح مناجات‌های حضرت سجاد(ع) است و علاوه بر این یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های این موسسه، «مقتل جامع سیدالشهدا(ع)» است که شامل دو جلد بوده و فعلا جلد نخست آن به چاپ رسیده است.

«انسان‌سازی در قرآن»، «نقد و بررسی مکاتب اخلاقی» و «قرآن‌شناسی» از مجموعه معارف قرآن دیگر کتاب‌هایی هستند که در این غرفه عرضه می‌شوند ضمن اینکه انتشارات موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اقدام به عرضه مجموعه مشکات، شامل 16 عنوان از آثار آیت‌الله مصباح یزدی در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم کرده است.

مجموعه «نهایه الحکمه» نیز در چهار جلد توسط این ناشر در اختیار عموم بازدیدکنندگان قرار دارد و در کنار این آثار، کتاب‌هایی با موضوع روابط زناشویی از نظر روان‌شناسی و تربیتی نیز با عناوینی چون «این نقش‌ها واقعی است» و «نبض ازدواج را بگیرید» هم در این غرفه عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول