اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم صورت گرفت

عرضه بیش از 460 عنوان کتاب توسط انتشارات امیرکبیر

خبرگزاری فارس: انتشارات امیرکبیر با عرضه بیش از 460 عنوان کتاب شامل موضوعات مختلف تاریخی و هنری، حضوری فعال در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم دارد.

عرضه بیش از 460 عنوان کتاب توسط انتشارات امیرکبیر
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، انتشارات امیرکبیر بیش از 460 عنوان از جدیدترین کتاب‌های منتشر شده را در غرفه خود در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم عرضه کرده است.

از مهم‌ترین آثار موجود در این غرفه می‌توان به دوره 11 جلدی تاریخ ایران اشاره کرد که توسط محققین ایرانی و خارجی به رشته تحریر درآمده و دوره‌های مختلف تاریخی ایران را مورد بررسی قرار داده است.

مجموعه کتب تاریخی و تحلیلی از دیگر آثاری هستند که انتشارات امیرکبیر در این نمایشگاه عرضه می‌کند و مهم‌ترین عناوین آن شامل «تاریخ اسلام»، «تاریخ مشروطیت»، «فرهنگ و تمدن اسلامی در قلمرو سامانیان» و «تاریخ مردم ایران» است.

16 عنوان از بزرگ‌ترین و مشهورترین رمان‌های جهان نیز توسط نشر امیرکبیر در هفتمین نمایشگاه کتاب استان قم در معرض بازدید عموم علاقمندان قرار داده شده است ضمن اینکه مجموعه‌ای از کتاب‌هایی با موضوعات فلسفه، روان‌شناسی و زندگی اهل‌بیت(ع) نیز در این غرفه وجود دارد.

دوره 11 جلدی تفسیر «کشف‌الاسرار و عدة‌الابرار» نیز که از تفاسیر مهم عرفانی و اسلامی است توسط انتشارات امیرکبیر با تخفیف ویژه نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار داده شده است و علاوه بر این می‌توان به فرهنگ لغات متنوع و دیوان شاعران مشهور ایرانی نیز اشاره کرد که عموم بازدیدکنندگان می‌توانند نسبت به تهیه آنها از غرفه این ناشر اقدام کنند.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول