اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت و گو با فارس

قاضی‌پور: اطلاعی از تایید ‌صلاحیتم ‌ندارم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گغت: هنوز از تایید یا عدم تایید صلاحیتم برای کاندیدایی مجلس نهم اطلاعی ندارم.

قاضی‌پور: اطلاعی از تایید ‌صلاحیتم ‌ندارم

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاسخ به این مطلب که در جامعه مطلبی بین افکار عمومی مبنی بر تایید صلاحیت شما توسط هیئت نظارت پیچیده است آیا این مطلب را تایید می‌کنید یا خیر اظهار داشت: هنوز در این ارتباط اسناد و مدارک دال بر تایید یا رد صلاحیت از مراجع ذی‌ربط به دستم نرسیده است و باید منتظر دریافت پاسخ مکتوب از مسئولان ذی‌ربط باشم.

وی تصریح کرد: تا این لحظه در ارتباط با مسئله اشاره شده هیچ دستگاه رسمی از من دعوت به عمل نیاورده است به طوری که امروز و فردا نیز همه جا تعطیل است پس برای معلوم شدن نتیجه باید تا شنبه صبر کنیم به طوری که این مسئله در هفته آینده از طریق وزارت کشور به شورای نگهبان و شورای نگهبان نیز به فرمانداری ارومیه و در آخر نتیجه بررسی‌ها ابلاغ خواهد شد.

این مسئول در ادامه سخنان خود با بیان اینکه از دلیل رد صلاحیت خود اطلاع ندارم، بیان کرد: باید منتظر ارائه پاسخ مکتوب از طرف مسئولان باشم تا نتایج بررسی‌ها و تحقیقات خود به دنبال آن دلیل عدم رد صلاحیت اعلام کنند ولی رد یا تایید صلاحیتم را در اراده‌ام برای خدمت‌رسانی به ملت در سنگرهای دیگر خدشه‌ای وارد نخواهد کرد.

قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با تایید احراز نشدن ‌صلاحیتش از سوی هیئت‌های اجرایی برای کاندیداتوری انتخابات آتی مجلس گفته بود: حتی اگر اعتراض بنده نتیجه مثبت نداشته باشد و شورای نگهبان نیز در نظر هیئت‌های اجرایی صحه بگذارد، هیچ خدشه‌ای در سربازی امثال بنده برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌وجود نخواهد آمد.

این مسئول تصریح کرده است: خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانیم و از این رو به هر نظر و تصمیمی که قانون درباره ما بگیرد، پایبند خواهم بود و به هیچ عنوان اجازه نخواهم داد دشمنان خبیث اسلامی و رسانه‌های نظام سلطه از جمله شبکه بی‌بی‌سی رسانه رژیم سلطنتی انگلیس از این موضوع سوء‌استفاده کند.

نادر قاضی‌پور نماینده فعلی مردم ارومیه در مجلس هشتم است برای انتخابات مجلس نهم نیز کاندید شده بود که رد صلاحیت شد و به دنبال آن اعتراض قانونی خود را از مراجع تعریف شده پیگیری کرد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول