اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره خواستار شد

بهره‌گیری از ظرفیت دهه فجر برای گسترش معارف انقلاب

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت‌: باید از ظرفیت‌های دهه فجر در مسیر بسط و گسترش معارف انقلاب اسلامی استفاده کرد.

بهره‌گیری از ظرفیت دهه فجر برای گسترش معارف انقلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در جهان رخ داده است.

وی با اشاره به استعمارگری‌های دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: پیش از انقلاب منابع و ثروت‌های کشور را دشمنان غارت می‌کردند که انقلاب اسلامی ایران کشور را از زیر سلطه استعمار خارج کرد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره افزود: سربلندی‌ ایران به برکت حکومت ولایی است و امروز ایران حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همبستگی همه مردم بیان داشت: باید تلاش شود تا با حفظ وحدت و اتحاد اسلامی توطئه‌های دشمنان اسلام نقش بر آب شده و پایه‌های اقتدار و عظمت نظام اسلامی در جهان بیش از پیش مستحکم شود.

نوری‌پور با اشاره به ایام‌الله دهه فجر استفاده از ظرفیت‌های این روزها در مسیر بسط و گسترش معارف انقلاب اسلامی را خواستار شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به انتخابات اسفندماه از همه دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد که با هماهنگی و همراهی با ستاد انتخابات شهرستان در راه مشارکت عمومی مردم و برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند.

وی تصریح کرد: دهه مبارک فجر یادآور روزهای پرشور و نشاط انقلابی بوده و فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است.

نوری‌پور افزود: امروز در دنیا به برکت نظام جمهوری اسلامی شاهد بیداری اسلامی بوده و آنچه که از بیداری اسلامی در همه جهان مشاهده می‌کنیم حاصل روشنگری امام خمینی(ره) در ایام انقلاب است.

وی تصریح کرد: توجه به بیداری اسلامی در منطقه دهه فجر فرصت مناسبی است که در تبیین اندیشه‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران زندگی عزتمندانه در پرتو دین را به دنیا اثبات کرد، گفت: تحول‌های کنونی جهان به‌ویژه در کشورهای منطقه، نشان از پذیرفته‌شدن الگوی انقلاب اسلامی ایران مبنی بر دین‌مداری و حرکت توام با بصیرت از سوی ملت‌ها است.

وی افزود: موفقیت‌های کسب شده توسط ایران اسلامی در بسیاری از عرصه‌های علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نشان از اقتدار انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول