اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل:

روابط عمومی‌ها رسانه مستحکم خدمات دولت هستند

خبرگزاری فارس: دبیر شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل گفت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی رسانه گویا و خدشه‌ناپذیر خدمات بی‌منت دولت در دستگاه‌ها هستند.

روابط عمومی‌ها رسانه مستحکم خدمات دولت هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بلال پیر‌محمدی پیش از ظهر امروز در گردهمایی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در تمام دستگاه‌ها رابطان مردم با دولت هستند که حفظ این ارتباط نیازمند آگاهی و هوشیاری بیشتر روابط عمومی است.

وی با یادآوری اینکه مردم روابط عمومی‌ها را آیینه تمام نمای فعالیت دولت می‌دانند خاطرنشان کرد: مسئولان روابط عمومی‌ها نیز باید در این راستا چنان عمل کنند تا خدمات وافر و بی‌منت دولت به نحو مقتضی برای مردم ارائه شده و مردم خود قضاوت‌کننده این خدمات باشند.

رئیس روابط عمومی استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران همزمان با دهه فجر در استان اردبیل خبر داد و گفت: از تمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی دعوت شده است تا با شرکت در این نمایشگاه ثمرات پر‌بار پیروزی انقلاب اسلامی را به  نمایش بگذارند.

پیر‌محمدی با یادآوری اینکه این نمایشگاه فرصت مناسبی برای تحلیل، بررسی و کنکاش فعالیت‌های انجام شده در دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید با حضور فعالانه در این نمایشگاه خدمات دولت را بی‌کم و کاست در معرض دید مردم قرار دهند.

این مسئول از اعلام آمادگی 49 روابط عمومی دستگاه اجرایی برای شرکت در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل برگزار خواهد شد و مردم به مدت پنج روز می‌توانند از این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

دبیر شورای روابط عمومی‌های استان اردبیل با اشاره به تشکیل کمیته‌های ستاد اجرایی دهه فجر در استانداری اردبیل، یادآور شد: عمده فعالیت این کمیته‌ها بر عهده شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان گذاشته شده که امیدواریم با انجام موفق وظایف محوله معرف فعالیت‌های پر‌بار دولت در استان باشیم.

پیر‌محمدی در پایان سخنان خود با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در روشنگری افکار عمومی در مسیر ارج‌گذاری به دستاوردهای نظام اسلامی بر عهده دارند، اظهار داشت: مجموعه روابط عمومی‌ها باید به گونه‌ای حرکت خود را سازماندهی کنند تا امر انتقال مفاهیم ارزش‌ها و دستاوردهای خلق شده در 33 سال گذشته با زبان رسا، روشن و گیرا انتقال یابد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول