اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سومین جشنواره وقف و رسانه رخ داد

کسب رتبه برتر توسط مدیر روابط عمومی اوقاف همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: در سومین جشنواره سراسری "وقف و رسانه"، روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان، رتبه برتر بخش ویژه جشنواره را دریافت کرد.

کسب رتبه برتر توسط مدیر روابط عمومی اوقاف همدان

حجت‌الاسلام محمد صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری سومین همایش"وقف و رسانه" در هتل ارم تهران، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این همایش توجه و تجلیل از روابط عمومی‌های اوقاف و امور خیریه سراسر کشور در راستای ارج نهادن به زحمات این قشر در زمینه گسترش ارتباط بین ادارات و مردم با کمک رسانه‌ها بود.

وی با بیان اینکه این همایش به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای تجلیل و تقدیر از مدیران تلاشگر رسانه و خبرنگاران فعال در عرصه فرهنگ ارزشی وقف و شناساندن موقوفات برگزار شد، گفت: در این همایش "مرتضی نظری‌افلاک"، مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان به عنوان روابط عمومی برتر ادارات اوقاف کشور در بخش ویژه جشنواره معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به نقش مدیران روابط عمومی در راستای شناساندن فرهنگ وقف، برنامه‌ها بقاع و اماکن متبرکه به عموم مردم جامعه، به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اشاره کرد و گفت: کمک به تقویت و گسترش نقش رسانه‌های جمعی در توسعه فرهنگ قرآن و عترت، ترویج و توسعه فرهنگ وقف با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود رسانه‌ای و فرهنگی کشور از جمله برنامه‌ها و اهداف مورد توجه سازمان اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "نگذارید سنت حسنه وقف در جامعه تعطیل شود"، ابراز کرد: رسانه‌ها افکار عمومی جامعه را برای حفظ، نگهداری و بهره‌وری از موقوفات هدایت می‌کنند که بر این اساس این پتانسیل باید مورد توجه همه ادارات قرار گیرد.

صالحی در پایان با بیان اینکه در سومین جشنواره "وقف و رسانه" معاون اول رئیس جمهور و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حضور داشتند، گفت: روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان همدان با توجه به محقق کردن اولویت‌های نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف، در این جشنواره جایزه بخش ویژه را از آن خود کرد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول