اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نشست خبری قبل از دیدار سایپا و داماش در رشت

غیبت کاپیتان سایپا و روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان

خبرگزاری فارس: کاپیتان سایپای البرز در جمع خبرنگاران غایب بود و مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان نیز به عنوان مسئول برگزاری این نشست، غیبت داشت.

غیبت کاپیتان سایپا و روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تیم‌های فوتبال سایپای البرز و داماش گیلان در هفته بیست و دوم از رقابت‌های فوتبال لیگ برتر فوتبال کشور، ساعت 15 عصر روز چهارشنبه پنجم بهمن جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.
نشست خبری سرمربیان و کاپیتان‌های دو تیم عصر امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. 
برخلاف تاخیر سرمربی داماش گیلان در نشست‌های مطبوعاتی گذشته، این مربی زودتر از مربی تیم مهمان در نشست حاضر شد و پنج دقیقه قبل از زمان رسمی اعلام شده در غیاب خبرنگاران خبرگزاری‌ها پاسخگوی خبرنگاران شد.
خبرنگاران نیز از زمان اعلام شده در نشست خبری حاضر شدند و کاپیتان سایپا در این نشست برخلاف قوانین رسانه‌ای لیگ برتر غایب بود.
تعداد بیش از 11 خبرنگار، عکاس و تصویربردار در این نشست حاضر بودند و یک نفر از خبرنگاران البرزی نیز در سالن کنفرانس حاضر شد. 
این نشست که یکی از منظم‌ترین نشست‌های خبری برگزار شده در جریان رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه شهید عضدی بود، بدون حضور هیچ مسئولی از هیئت فوتبال گیلان برگزار شد.
مجتبی پوربخش مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال گیلان نیز غایب همیشگی نشست‌های خبری بود و از همکار روابط عمومی وی نیز خبری نبود.
مجید صالح سرمربی سایپا که تنها سه دقیقه با تاخیر در این نشست حاضر شده بود بارها از خبرنگاران رشتی عذرخواهی کرد.
سالن سرد کنفرانس مطبوعاتی شهید عضدی رشت نیز با سئوالات حاشیه‌ای و داغ خبرنگاران گرم شد.
بحث سوء‌استفاده تعدادی افراد از عنوان خبرنگاری نیز در بین اصحاب رسانه ورزشی گیلان داغ بود و خبرنگاران خواستار برخورد قانونی با این افراد سودجو شدند. 
محمدرضا مهدوی کاپیتان رشتی داماش گیلان نیز در سخنان کوتاهی خواستار حمایت بیش از پیش هواداران داماش از این تیم شد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول