اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت بدنی بابل:

احداث سالن ورزشی چند‌منظوره در روستاها ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی بابل گفت: احداث سالن ورزشی چندمنظوره در روستاها ضروری است.

احداث سالن ورزشی چند‌منظوره در روستاها ضروری است
اسدالله سقا در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی سقف کوتاه شهر کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل بیان داشت: نظام اسلامی به ویژه مقام رهبری و دولت نهم و دهم نگاه ویژه‌ای به امر ورزش داشته و بسیار تلاش کردند تا با فراهم‌کردن فضای لازم ورزشی برای جوانان، جوانانی سالم و توانمند از لحاظ جسمی و روحی برای ایجاد کشوری سالم و پیشرفته داشته باشند.
رئیس تربیت بدنی بابل خاطرنشان کرد: در اصول مدیریت برای سامان و سازمان بخشی نیاز به یک یا دو دوره عمر المپیکی است، عمده فاکتورهایی که برای اعتلای ورزش چه از نظر عمرانی و چه از نگاه خدماتی و تاسیساتی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و برآیند مربوط به آن با علم به شناخت همه منابع و متغیرهای منتهی به هدف، نیاز به برنامه‌ریزی، سازماندهی، نظارت، کنترل و رهبری است.
وی بیان داشت: طی دو سال گذشته به ویژه در سه ماه نخست سال جاری افتخارات متعددی در کسب عناوین آسیایی، جهانی و حتی ورود به سهمیه المپیک کسب کردیم.
سقا با اشاره به افتخارات کسب کرده تربیت بدنی بابل تصریح کرد: ‌‌کسب سه مدال جهانی در تکواندو، دو مدال آسیایی و چهار مدال بین‌المللی در رده‌های مختلف سنی، سه مدال جهانی در کشتی، چهار مدال آسیایی و پنج مدال بین‌المللی در رده‌های مختلف سنی، دو مدال آسیایی و یک مدال بین‌المللی در دو و میدانی، در رشته بسکتبال لیگ دسته  یک قهرمان باشگاه آسیا، در رشته تنیس روی میز دسته یک قهرمان جهان، کسب یک مدال آسیایی در تیراندازی، یک مدال آسیایی در والیبال، در ورزش‌های رزمی سه مدال جهانی و دو مدال بین‌المللی را به خود اختصاص دادیم.
وی تصریح کرد: در بخش سخت‌افزاری نیز ساخت انواع زمین‌های روباز در 31 شهر و روستا و فنس کشی 36 زمین ورزشی که مالکیت آن به عهده تربیت بدنی است از اقدامات سال جاری است.
انتهای پیام/ج20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول