اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت؛

سالن ورزشی چندمنظوره مهرآباد رودهن افتتاح شد

خبرگزاری فارس: سالن ورزشی چندمنظوره روستای مهرآباد از توابع بخش رودهن شهرستان دماوند همزمان با هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بهره‏برداری شد.

سالن ورزشی چندمنظوره مهرآباد رودهن افتتاح شد
رئیس آموزش و پرورش بخش رودهن امروز در حاشیه آیین گشایش سالن ورزشی مهرآباد رودهن در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: اجرای تمهیداتی برای توسعه فضاهای ورزشی راهی برای ارتقای سطح فرهنگ و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام است.
مریم رحمانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون امور فرهنگی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در فرمایشات خود نسبت به اجرای امور فرهنگی در میان اقشار جوان جامعه تاکیدات بسیاری داشته‏اند و ایجاد بسترهای لازم در این زمینه از وظایف ذاتی تمام مسئولان محسوب می‏شود.
وی در زمینه مراحل احداث سالن ورزشی مهرآباد رودهن گفت: طرح سالن ورزشی روستای مهرآباد بخش رودهن از سال 83 با اعتبار 329 میلیون تومانی سفر ریاست جمهوری آغاز شد.
رحمانی تصریح کرد: طی این هفت سال مساعدت مسئولان شهرستانی و استانی همواره یاریگر مسئولان تربیت بدنی و آموزش و پرورش بخش رودهن بوده است.
رئیس آموزش و پرورش بخش رودهن با قدردانی از مسئولان شورای اسلامی روستای مهرآباد افزود: پیش از این قرار بود تا بخشی از زمین 2 هزار و 500 مترمربعی حاشیه این سالن به امر مدرسه‏سازی اختصاص یابد.
وی ادامه داد: اما بر اساس نظر کارشناسان امور ساخت و ساز، خاک موجود در این زمین برای احداث مدرسه نامناسب تشخیص داده شد.
رحمانی ادامه داد: پس از بروز این مشکل و با توافق اعضای شورای اسلامی روستای مهرآباد مقرر شد تا اراضی مربوط به فضای خارجی سالن ورزشی روستای مهرآباد به امر مدرسه‏سازی اختصاص یابد تا فرزندان این دیار با کمبود فضاهای آموزشی مواجه نشوند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول