اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر صورت گرفت

افتتاح 11 طرح عمرانی در ملایر

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه فجر 11 طرح عمرانی و صنعتی در ملایر افتتاح شد.

افتتاح 11 طرح عمرانی در ملایر
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، همزمان با دهه فجر 11 طرح و پروژه عمرانی و صنعتی با حضور استاندار همدان در ملایر افتتاح شد.

این طرح ها شامل افتتاح ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور ملایر با اعتبار 11 میلیارد ریال در زمینی به مساحت دو هزار و 330 مترمربع در دو طبقه با 20 کلاس درس و افتتاح هنرستان دهخدای ملایر با اعتبار 13 میلیارد و 500 میلیون ریال با زیربنای یک هزار و 900 مترمربع و 15 کلاس درس است.

همچنین 10 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد با دو میلیارد ریال اعتبار و 15 واحد مسکونی خودمالکین مددجویان کمیته امداد ملایر با سه میلیارد ریال اعتبار به طور همزمان به بهره‌برداری رسید.

علاوه بر این، کارخانه کشمش نیز با اعتبار 9 میلیارد و 700 میلیون ریال و ظرفیت دو هزار تن، تقاطع محور ملایر- آورزمان- سامن با اعتبار 14 میلیارد و 450 میلیون ریال به طور شش کیلومتر راهسازی، جایگاه اختصاصی پمپ بنزین شهر سامن با اعتبار چهار میلیارد ریال افتتاح شد.

مرکز معاینه فنی مکانیزه خودروی سبک شهرداری سامن با اعتبار چهار میلیارد ریال، تالار و رستوران کوهسار تپه مصلا سامن با اعتبار شش میلیارد ریال و مساحت بنای 761 مترمربع، مدرسه 10 کلاسه اسماعیل سامنی با شش میلیارد ریال اعتبار و پایگاه امداد جاده‌ای یونس با اعتبار 800 میلیون ریال و مساحت 560 مترمربع در این روز افتتاح شد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول