اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 243 واحد مسکونی مددجویی روستایی در زنجان

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر 243 واحد مسکونی مددجویی در زنجان افتتاح می‌شود.

افتتاح 243 واحد مسکونی مددجویی روستایی در زنجان
علی عزیزخانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در طول دهه فجر در نظر گرفته است، اضافه کرد: افتتاح واحدهای مسکونی یکی از برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر توسط کمیته امداد زنجان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 100 میلیون ریال برای ساخت هر واحد مسکونی در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: مجموع اعتباری که برای این واحدهای مسکونی هزینه شده است، 24 میلیارد و 300 میلیون ریال است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان خاطر نشان کرد: برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی استان زنجان به مسئولیت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اجرا می‌شود.

وی یادآور شد: کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی برنامه‌های مختلفی را برای اجرای همزمان با دهه فجر در نظر گرفته است.

عزیزخانی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی، بهزیستی و هلال احمر از جمله دستگاه‌های عضو در کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی هستند، ادامه داد: سازمان بازنشستگی، صندوق مهر امام رضا (ع) و بنیاد مسکن نیز از دیگر ارگان‌هایی هستند که در این کمیته فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی اجرای هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در طول دهه فجر یادآور شد: افتتاح واحدهای مسکونی برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و اجرای طرح‌های اشتغالزایی برای مددجویان زنجانی در طول دهه فجر از جمله برنامه‌هایی است که توسط امداد زنجان صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: اهدای جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به تازه‌ دامادها نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر اجرا می‌شود.

عزیزخانی همچنین از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی از دستاوردهای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در طول دهه فجر خبر داد و گفت: توزیع سبد غذایی در بین مددجویان امداد و بهزیستی استان زنجان نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در طول این دهه اجرا می‌شود.

وی تجلیل از زنان سرپرست خانوار مجریان طرح‌های اشتغال را نیز از دیگر برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی در طول دهه فجر اجرا می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی اعلام کرد و افزود: امضای قرارداد بیمه تکمیلی برای تعدادی از بازنشستگان تامین اجتماعی از برنامه‌هایی است که در طول دهه فجر اجرا می‌شود.

وی حضور کمیته امداد زنجان در جشن خودکفایی مددجویان توانمند شده را نیز از دیگر برنامه‌های کمیته امداد زنجان عنوان کرد.

عزیزخانی حضور دستگاه‌های عضو در این کمیته در نماز جمعه، برگزاری مراسم سخنرانی با حضور اساتید مجرب، ارسال پیامک به شهروندان زنجانی از طرف کمیته همیاری را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی برشمرد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول