اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر بابل:

به‌طور شایسته از مدیران تجلیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بابل گفت: کشور ما خوش‌استقبال و بدبدرقه است و در مراسم تودیع به طور شایسته از مدیران تجلیل نمی‌شود.

به‌طور شایسته از مدیران تجلیل نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن فلاح صبح امروز در مراسم تودیع رئیس ثبت اسناد و املاک بابل اظهار داشت: متاسفانه در کشور ما چنین مرسوم است وقتی فردی مسئولیتی را قبول می‌کند در آغاز مسئولیت با سلام و صلوات از وی استقبال کرده اما در پایان کار بدون توجه به خدمات ارزنده آن مدیر از وی بدرقه خوبی به عمل نمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه قانون استقبال و بدرقه باید اصلاح شود، افزود: باید تدابیری انجام شود که آغاز مسئولیت بدون تشریفات بوده و اگر مدیری در طی دوران مدیریت خدمات ارزنده‌ای در جامعه ارائه داده با تشریفات کامل از وی بدرقه شود.

فلاح بیان داشت: متاسفانه در جامعه ما مدیران تا زمانی که سمت و مسئولیت دارند هر چند کارهای خلاف و نادرست انجام دهند باز به چشم نیامده و از آنها به نیکی یاد می‌کنند.

وی ادامه داد: همین که از آن مسئولیت کنار گذاشته می‌شوند هیچ یک از نیکی‌های آنها به چشم نیامده و بسیاری از کارهای خلاف را به آنها نسبت می‌دهند.

رئیس شورای شهر بابل به فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر اشاره و تصریح کرد: با ورود امام طوفان عظیمی در ایران به پا شد اما با توجه به اینکه خاصیت طوفان ویرانگری است اما در این طوفان مردم احساس آرامش مطلق کرده و از ظلمت و تاریکی نجات یافتند.

فلاح خاطرنشان کرد: در فرهنگ دینی دو واژه عابد و خادم از قداست خاصی برخوردار بوده و کسی که عابد است محبوب خدا بوده اما خادم هم محبوب خدا و هم مردم است.

وی با تقدیراز خدمات بیش از سه دهه رئیس ثبت اسناد و املاک بابل اظهار داشت: رحمت‌الله طاهرنژاد یکی از مدیران بسیار خوب و موفق ثبت اسناد مازندران بوده که در طی دوران فعالیت خود خدمات بسیار ارزنده‌ای به جا گذاشته و نیاز است تا از تجربیات این مدیر موفق استفاده شود.

انتهای‌پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول