اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

اجرای دقیق قانون را دنبال می‌کنیم/ صیانت از آرای مردم وظیفه مجریان انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان از مجریان انتخابات به عنوان امانت‌دارانی راستین نام برد و گفت: بدون شک از آرای مردم در جریان انتخابات به نحو احسن و کامل صیانت می‌شود.

اجرای دقیق قانون را دنبال می‌کنیم/ صیانت از آرای مردم وظیفه مجریان انتخابات است
ولی‌الله میرزایی‌اصل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: راهبردهای مقام معظم رهبری برای مجریان انتخابات یک تکلیف است و به یقین برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.
به گفته فرماندار شهرستان سنندج، ما به عنوان مجریان انتخابات خود را ملزم به رعایت قانون می‌دانیم و کاندیداها و مردم نیز برای روند صحیح انتخابات به قانون تمکین کنند.
وی حفظ رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها را مهم خواند و تصریح کرد: کاندیداها باید جدای از خودداری از تخریب یکدیگر، با ارائه برنامه خود را به مردم معرفی نمایند.
میرزایی‌اصل از انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز نام برد و گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیداهایی اصلح زمینه را برای شکست توطئه‌های دشمن و افزایش اقتدار ایران در مجامع بین‌المللی و جهانی فراهم می‌کند.
فرماندار سنندج برگزاری انتخابات سالم و مردمی و با مشارکت حداکثری را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: دشمنان قبل از برگزاری هر انتخاباتی با بکارگیری ترفندهایی سعی در کاهش مشارکت مردم دارند اما ملت غیور ایران با حضور پررنگ خود به تمامی خواسته‌های آنان پاسخ منفی می‌دهند.
وی در ادامه به تعداد شعبات اخذ رأی در این شهرستان اشاره و از پیش‌بینی 228 شعبه برای جمع‌آوری آرای مردمی در انتخابات مجلس نهم در این شهرستان خبر داد.
میرزایی‌اصل در پایان خاطر نشان کرد: 131 شعبه از این آمار ثابت شهری، 27 شعبه ثابت روستایی، چهار شعبه سیار شهری و 66 شعبه سیار روستایی است.
انتهای پیام/م30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول