اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 87

پیش‌بینی 2 هزار صندوق اخذ رای در مازندران/ تیم محافظت از آرای مردم آماده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی مازندران گفت: 2 هزار صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس در استان پیش‌بینی شده و حداقل سه نفر نیروی مسلح از آرای مردم در هر صندوق اخذ رای محافظت می‌کنند.

پیش‌بینی 2 هزار صندوق اخذ رای در مازندران/ تیم محافظت از آرای مردم آماده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا مسکنی بعدازظهر امروز در حاشیه همایش روسا و فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از 25 اسفند ماه تا 25 فروردین ماراتن امنیتی از سوی نیروی انتظامی در استان مازندران انجام می‌شود، اظهار داشت: استان مازندران به دلیل حجم مسافر از شلوغ‌ترین جاده‌های کشور محسوب می‌شود و این حجم در آستانه عید نوروز و تعطیلی پایان سال افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: انتخابات مزید بر علت شد تا نیروی انتظامی در همایشی که در مرکز مازندران در حال برگزاری است بسیاری از موارد امنیتی را به نیروها گوشزد کند.

مسکنی با اشاره به اینکه امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: حضور نیروی‌های انتظامی در شعب اخذ رای، پای صندوق‌ها و فرمانداری‌ها فعال است و تلاش داریم انتخاباتی سالم در فضایی آرام برگزار شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه صندوق رای حکم نوامیس ما را دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات باید بدون شائبه صورت گیرد و معتقد هستیم که ناجا با هیچ جناح سیاسی کاری ندارد و نیروهای امنیتی استان حق نظر و فعالیت برای هیچ داوطلبی را ندارند.

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی مدافع ارزش‌های نظام اسلامی است و به دور از مسائل سیاسی موظف به برقراری امنیت است.

مسکنی با تاکید براینکه نیروی انتظامی در قبل و بعد از انتخابات موظف به ایجاد امنیت در جامعه است، خاطرنشان کرد: ناجا با تبلیغات غلط داوطلبان برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس در استان پیش‌بینی شده و حداقل سه نفر نیروی مسلح از آرای مردم در هر صندوق اخذ رای محافظت می‌کنند، ابراز داشت: هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم از گوشه و کنار استان اخبار تبلیغاتی می‌رسد که مغایر قانون است، تبلیغاتی که از نظر ما تخلف است به هیئت نظارت شورای نگهبان ارائه می‌شود.

*تاکنون سه قتل کشف نشده در  مازندران داریم

مسکنی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره میزان قتل در استان گفت: نیروی انتظامی در کشف قتل فعالیت دارد، تاکنون سه قتل کشف نشده در استان مازندران داریم.

وی از فراری بودن یک قاتل بومی در استان خبر داد و گفت: قتلی در مازندران اتفاق افتاده است که قاتل شناسایی شده است ولی متواری است.

مسکنی عامل بیشتر قتل‌ها را در استان مازندران خانوادگی دانست و یادآور شد: بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی در استان باید کارشناسی شود.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول